Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01 10:00 - Пъстри птичета и още - щъркели
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 918 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 30.01 10:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За малко януари да ми мине под носа без  да изтипосам нито едно птиченце в блога! Голям пропуск щеше да е! :). Недопустим!  Някак обичайно почна годината, с разни проблеми от всякакво естество, като най-вече се измъчих дентално. Излезе, че януари е месецът с най-много такива проблеми - между другото проведох проучване ;), конкретно разбрах от рентгеноложката, че през януари винаги е тъпканица и няма време да мръдне от кабинета. Припомних си едни времена, в които пак така направих пътека до зъболекарския кабинет и се мотаех по половин ден с половин лице - другото отнесено от упойките, бавно и трудно ме хващат проклетите, че по трижди...Имам записки някъде из блога, и дори стихотворение, вдъхновено от зъбобол ;(
Това за протокола - сега за портокала! Демек - веселата част с папиемшето, дето търпеливо си ме чака под формата на всякакви купчини у нас - лепила, кутии, заготовки, станиоли, опаковки от новогодишните подаръци, телове, клончета и клони, бурканчета и четки - просто натурии..Шегувам се аз, че мога да загубя дребен рогат добитък един брой ( ще рече коза) в този хаос - мястото не е голямо и няма шанс да загубя крава, както е по сценарий :). 
Пиленца имах направени и трябваше само да ги оцветя. Понякога ги боядисвам с гваш, с акрилни бои, друг път ги облепям - предпочитам декупажа, защото не цапа и се получава класно. Сега като почнах да лакирам фигурките, съвсем спокойно мога и да ги шаря с бои, лакът запечатва и няма да цапат пръстите.
Намерих си кора от дърво, реших, че трябва да я вложа.

image


Мотивирах се, за да завърша композицията тези дни, половината ми време отиде да закрепя пилците върху кората. Това ми е най-трудната част от изпълнението, изобщо лепенето, прикрепянето - трудно ми се отдава да залепя някой крак на пиле и той после да не падне :( Още отчитам проблеми по направление "Лепила и закрепяне". Надявам се тези пилчовци да си останат на кората. Отказах се от пдвижни закрепвания, целта ми вече е само да стои! Да не пада! 

image


Миналата година направих десетина щъркела - мартеници, оставих си два за мостра и сега се опитах да възстановя тениката, направих още няколко. Опитах цветя - кокичета - пак с идея да направя мартеници, стига да има за кого. Ако си харесате щъркел или имате идея за някаква мартеница - насреща съм. Ще се радвам, ако някой се обади :)

image



Гласувай:
12



1. indi - Прекрасни са каналите на кора пи...
13.03 00:38
Прекрасни са каналите на кора пиленца! И наистина щеше да е недопустимо до не качиш в блога! :)
цитирай
2. martiniki - indi - привет! :)
15.03 11:34
Получиха се, да, още стоят! :) Благодаря, Стефи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5819021
Постинги: 1127
Коментари: 15483
Гласове: 55739
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930