Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2022 10:40 - Моливчета
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 7323 Коментари: 3 Гласове:
12

Последна промяна: 07.11.2022 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Когато има нужда от контра, тя се пуска отнейде, колкото и да се е засилил човек. Опитът ми говори. Ето, аз се бях засилила през просото, ръжта и слънчогледа - абе спирка нямах с тези фигурки от хартия, но драннн - удариха червената камбана температурите и се запрях, поне за тия две седмици - от четиринайсети насам. Хубаво е човек да не се засилва прекалено, та като му ударят контрата, да не се преметне през глава, та да си начленовреди, но и такива случаи се наблюдават. Добре е скоростта да се убива постепенно и спирането да е плааавно. Учим се, и още ще се учим, ако е рекъл!

Затрупах се с разни пилета и всякакви други персони, та се хванах да разчистя една полица над дивана, да ги наредя за обща снимка поне! Мотивирам се правилно! Иначе не ми се чисти особено в тези жеги, но днес съм се хванала - срещу опълчилото се слънце при все щори и затворени източни прозорци - свалям всичко от полицата, бърша и мия. Та извадих разните пособия за писане от една голяма метална моливница и попаднах на няколко завързаци-моливчета. Снимах ги, пуснах ги в инстаграм и тъй като ми се завъртя думичката "молиф", седнах тутакси да нащракам горното. "Молиф" употребяваха момчетата в училище вместо "моля", за да се правят на интересни и да покажат, че хич не им пука за възпитанието, за вълшебните думички, че са много пораснали и изобщо вече са големи пичове. "Молиф" носеше и някакъв не особено разбираем, скрит подтекст - неозъзнатото още съзряване. Мнооого грозна ми се вижда до ден днешен думата "пубертет" и производната "пубертети" и "пубери" - но именно в тази възраст момчетата обичаха да употребяват "молиф".
Личи си възпитанието отдалеч и при възрастните. Обикновено, на колкото и години да е човек, не ми трябва да прочета повече от няколко изречения, за да ми стане ясно липсват ли му първите седем години и играл ли си в уучилище с моливчета, докато ги счупи, или ги е подострял до дъно, за да рисува :)  Да пише! 

image




Използвам случая да кача няколко произволни снимки от последния месец, все се каня да пусна снимки от северното черноморие, но първо една кокошка плюс! 


image


Тази е от първите мартенски кокошки с гащи на шарени точки, но вече с други крака и очи! Друго си е дългокрака кокошка! Пък и с изразителен поглед!  :) 


image


един тукаше летен пейзаж отвисоко




image

перките до брега на Калиакра - страхотно усещане ми създават всеки път като ги видя тези бели следовници донкихотовски, тези футуристични мелници за вятър


image



нос Калиакра


image

високият и стръмен северен бряг


image

розариума на двореца в Балчик


image

и поглед отдолу нагоре 


image


Прекрасно беше. Нереално. Точно преди месец по това време сме били в тези градини. 26 юни
И сме се разхождали с лодка по Камчия в неделния следобед! 

image


image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Готини фотоси на красиви места. ...
24.07.2022 19:44
Готини фотоси на красиви места. :)
А моето любимо място на Северното черноморие е Крапец. В спомените ми е от детството.. А каква ли е днешната реалност там?
цитирай
2. martiniki - tonsun - привет! Съвсем бегло представяне,
25.07.2022 07:28
няма как да се покаже със снимки колко е красиво. Не бих се замислила, ако ми се отвори друга възможност, въпреки голямото разстояние - плаща се всяко едно такова преживяване, пътят е ужасен и дълъг, но всички обекти не ме разочароваха и всякак си струваше:)
Крапец е наблизо, Шкорпиловци също, на Тюленово и Бойлата ми се ще да отида. И на Камен бряг не успяхме да спрем. Не знам как е там.
цитирай
3. martiniki - https://old.segabg.com/article.php?id=911479
30.07.2022 11:56
Д. Иванов
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5817537
Постинги: 1127
Коментари: 15482
Гласове: 55739
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930