Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2022 13:19 - Смесена с лято
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 6111 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 12.07.2022 12:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Каня се от десетина дни да прибавя думи и най-вече снимки за Каварна, Балчик и Камчия, но времето лети, опитваме се да го удържаме, поне за малко да сме на гърба му и все не успявам да се накарам да седна и да си кача снимките. И пак няма да мога днес да пиша за морето, бързам да свърша малко работа. Гледам, че амен-амен, месец никакви папиемашета не съм развявала из блога си. Не съм повдигала темата, направо съм си замълчала - не е много добре. Да не си рече някой, че съм се кротнала и отказала, че са ме отказали или съм изоставила това си занимание, като една типична вятърничава особа - не че се натискам за титлата, но подочувам разни подмятания.  Та папиемашетата си ги правя и изобщо не ме касае кой какво мисли, това с мисленето е личен процес. Възпитана съм да държа мнението при себе си и изобщо не уважавам хора, които държат да изтърват мненията си и дори ги насъскват  по  неслучайни и случайни минувачи.. Последните горещини вярно, че по-малко работех и ми се отваряха разни пътища насам-натам, но имам нови фигурки за хвальотене.


image

Този хубавец беше наречен за малък принц, докато не му навих крачолите. Сега е Ян Бибибян! Смятам да направя и Фют я някакъв момент.


image

Момичето с карирани чорапи е някакъв нов персонаж, може би от света на Алиса ...


image

малък принц - почти може да влезе в кибритена кутийка, ама почти..
.


image

още един, който правих за подарък и всякак се опитвах да застопоря в една равнина заедно с розата и лисицата, поне за снимка стояха...


image

една булка, която всякак наподобява балерина и накрая ме принуди да и метна салфетка, т.е. дълга до земята рокля, за да си влезе в амплоато...


image

една изографисана госпожица, за която приятелката ми се изказа,че напомня на Лайза Минели

бях я замислила като приятелка на булката - може би кума :)


image

булката вече не прилича на балерина, поради роклята отдолу се получава тумбеста откъм корема, но халал да и е

Много играчки ремонтирам междувременно, използвам старите недодялани опити за основи и се радвам, че всичко може да се подобри! Даже да се "предобри" както каза една друга приятелка за булката - "предобрила си я":) 



image




изобщо не съм се отказала от петлите и кокошките, този комплект приготвих за една сватба - чинията е от рисуваните през  2019 година

Работата е много забавна, често ме изненадват получените резултати. Обичам така :)


image


и един малък игрив Фют с който се запознах миналата събота, майка му го доведе да ни го покаже :) 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. librarian - :-):-):-)
09.07.2022 19:04
Леле! И аз съм увековечена вече в този формат! :-):-):-)
На втората снимка! :-):-) И чорапогащите :-):-) ми са същите! :-):-):-)
цитирай
2. donchevav - И с навити крачоли Ян Бибиян си ос...
09.07.2022 22:17
И с навити крачоли Ян Бибиян си остава принц. Много ми хареса и Лайза Минели, и карираният чорапогащник, и лисицата, и булката - а този черен дявол най-отдолу е истински фотомодел:)
Прегръдка, Доре!
цитирай
3. panazea - Първият Малък Принц е много хубав !
10.07.2022 09:07
Нека си остане Принц.
Брат на другия принц , от друга планета.
цитирай
4. martiniki - librarian - виж ти! :)))
11.07.2022 07:08
Кой се разпозна! Радвам се, че съм те нацелила :)
цитирай
5. martiniki - donchevav - така е, Вени - Ян Бибиян досега не съм свързвала с малкия принц, но ей на - от само себе си
11.07.2022 07:11
това малкото черничкото кръстих Фют, миналата събота се запознахме, сега напирам да ходим, за да го нахраня, ако пак дойдат

Прегръдки!
цитирай
6. martiniki - panazea - благодаря :)
11.07.2022 07:12
Сигурно ще си е принц, след като му е такова излъчването :) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5811368
Постинги: 1127
Коментари: 15482
Гласове: 55731
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930