Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2023 14:29 - Кацнал на един слънчоглед
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 1953 Коментари: 6 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Записвам си снимки с птици, които искам да направя...Събрала съм притеснително количество снимки, а времето не се съобразява, все по не стига, все по-бързо бяга и не успявам да реализирам всичко, което захващам. но птиците по слънчогледи - от лятото се каня и вече имам два почти успешни опита! След двете колибрита над цветя, сега -

image

този е първият и не съвсем както изглежда към момента - сега е по-шарен и с две птичета между листата


image

вдъхновилата ме снимка и моят пръв слънчоглед за птици

image

този направих от отделни част - значително по-голяма играчка, ще направя още няколко листца за долната част, отне ми два дни - още не е съвсем готов, като стане пак ще го щракна

Ноември пое своя път, вече е шести, есента е съвсем наоколо - толкова красива, колкото успеем да я видим :)

image

Пълнолунието е от октомври - а снощи небето беше изключително, исках да видя сиянието, което гостувало по нашите ширини - видях едни изключително ярки звезди, много и ярки! 



Гласувай:
17



1. donchevav - Слънчоглед за птици! Птиците се ...
06.11.2023 21:08
Слънчоглед за птици! Птиците се радват на слънчогледа, слънчогледът се радва на птиците, а ние се радваме на чудното съчетание от двете ти прекрасни творения!
Поздравления, Доре!
цитирай
2. emelika - Желание да зърнем сиянието на небето
07.11.2023 10:04
Ако сме го пропуснали да създадем сияние в нас и то задължително ще породи сияние около нас. Творчеството е един от начините - твоите слънчогледи сияят!
цитирай
3. martiniki - donchevav - привет, Вени!
08.11.2023 07:25
Да се множат поводите за радост, моите слънчогледи и птици ще оцветяват зимата :) Благодаря!
цитирай
4. martiniki - emelika - любими са ми сияйните цветя
08.11.2023 07:27
самата аз съм нещо род от една страна със слънчогледите, от друга с тиквите, а се надявам и с птиците :)

Светлина в дните ти, Емелика!
цитирай
5. emelika - Доре,
08.11.2023 13:17
Ще ти издам една моя тайна, която ме доближава с рода на слънчогледите - родена съм в слънчогледова нива по ранно слънце. От тогава съм белязана да си въртя главата към слънцето. И първо коприва съм докопала - бера си я без да ми пари - родов имунинет.
цитирай
6. martiniki - emelika - ехааа,
10.11.2023 07:41
същинска приказка, още при раждането над главата ти са шушукали слънчогледи-орисници :) Как да не си принцеса на слънцето?
Коприва - обичам да я бера, макар да ми пари - съживява ме :)

Благодаря за споделеното, Лика, усмихват ме отвътре такива приказни факти! Факт! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5819021
Постинги: 1127
Коментари: 15483
Гласове: 55739
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930