Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2021 13:06 - Птичета ( Gouldian Finch )
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 2076 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 10.03.2021 13:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След петлите се занимавах с доста неща, правих мартеници, няколко картини с вълнени нишки и пана с вълна. Изобщо беше ми интересно да се позанимавам покрай мартениците и да поекспериментирам с нишки и жива вълна. Обаче пак ме дръпна рисуването... Мозайки също ми се правят. Опитах на една картина да направя релеф, залепих няколко слънчогледа от солено тесто. Получи се, макар, че съм сигурна,ч е ще стане много по-добре с моделин. Полимерна глина.

ВИдях едно прекрасно пиленце оня ден. Оказа се сипка. Ама не я видях навън, на снимка ми попадна. Разкошотия просто. Не можех да не пробвам. 

image


Реших, че щом ми се получи птичето,  мога да опитам с две сипки!                                                                                             image                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Абе тях не ги одобрявам съвсем! Някакви по-недодялани ли, смутени ли станаха...Но колоритът е задоволителен! Цялата тази работа с рисуването е, за да оцветя намусения ден зад прозореца. Много сиво навън! Чак опашките на пилетата ми са някак увесени и никак весели ;)                                                      



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Поздрави, Доре!
11.03.2021 19:45
Оцвети вечерта ми с тези пилета:).
Първата сипка сякаш искаше да ми запее.
Другите две не са толкова щастливи.
Ами как да са?!
Студено им е, тъжно им е, затова и опашките им са така ...
Пилета, пилета, но и те като хората.
Радват се, търгуват, пеят...
Ще се развеселят отново като изгрее слънце:).
Хубава вечер!
цитирай
2. inel379 - Каквото и да пробваш, все се полу...
13.03.2021 14:48
Каквото и да пробваш, все се получава!
Носиш го в душата си, магьоснице такава!:)
Създаваш красота със много чувство,
а това си е забележително изкуство!
Синеят се чинийките като небето
и птичета пъстреят там напето!
Настроение пролетно извира,
призивно се носи и не спира!

Чудесна си, Марти!
Пъстро и слънчево да ти е, мила!
цитирай
3. martiniki - katan - Поздрави!
15.03.2021 13:57
Благодаря, Кате, нещо не се получи двойката сипки, но пак ще ги направя...при по-добро време...вее се запролети :) Дано е хубава пролетта!
цитирай
4. martiniki - inel379 - благосклонна пролет! :)
15.03.2021 14:00
Много си мила с мен, Инел, благодаря ти! Не е съвсем да се получава винаги, но обичам да правя нещо, особено като си седя вкъщи, не е за навън и не съм по къра :) Каквото ми идва отвътре. Гледам да хвана момента, да го оползотворя.
цитирай
5. panazea - Красиво и цветно е при теб !
30.03.2021 12:38
Това ти е дар Божий !
Тони
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5814931
Постинги: 1127
Коментари: 15482
Гласове: 55736
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930