Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2012 10:00 - Неделни игри с предавай нататък
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 17578 Коментари: 40 Гласове:
50

Последна промяна: 06.02.2012 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Въпреки всички бабини деветини, дето надоизмислих миналата седмица, снегът още го няма. Затова пък се довлякоха студ и вятър в комплект. Доста мразовита събота беше, дрехите навън станаха на кори и едва ги откопчих от тела. Термометърът на терасата показва седем градуса, значи на открито е под нулата. Тази сутрин вятърът липсва. Вчера си свърши работата, измете небето и изгревът беше фантастичен. Малко късно го снимах.

image

Снощи си бях позагубила настроението и отворих за глътка свежест някои смехотворения на мома Кaлина - много помага при увесен нос. Който не е чел още калинината селска поезия само е загубил, но има невероятната възможност да се поправи, направо да се оправи. Имаше време, когато калинините лакърдии са ме вадили от кишата на сополите и сълзите, и сега си ги припомням за усмивка. Бях забравила, че съм официално наградена с тиквен медал "Селска чест", а също и с уникалната, единствена по рода си награда "Клечка на пръчка" -тук. Това ме накара да се погледна с повечко уважение. Малко са носителите на такова отличие. Съвсем заслужено.


image

следколедно получих и коледна звезда, осигурих и изглед, за да се задържи по-дълго у дома


Тази сутрин, в  блога на Мария Донева, ме чакаше нова изненaда.
Наградка!

image

Придружена е с някои условия.


Първо -
Взимам си я с усмивка на благодарност. Мария Донева е един от най-любимите ми служители-властелини на думите, отгоре на всичко е чорапена фея и аз и се радвам от сърце на лъчезарното струене на живо, на думи, на чорапени човечета и на разни други красиви неща. Изобщо усмивката и е във всичко до което се докосне.

Второ - седем неща, които да споделя за себе си
Седемте неща за мен, които трябва да изредя вече съм направила тук. Сега мога да продължа списъка.

- Обичам да се разхождам. Много и дълго. Гледам да не пропускам ден. Все се надявам някой ден като изляза по тротоарите да не е пълно с коли и разходките да са още по-голямо удоволствие.

- Обичам цветята. Ако никой не се сети да ми подари си купувам - според сезона - кокичета, зюмбюли, лалета, рози - най-вече и , ако може - ароматни


image


- обичам да пътувам - много, вярвам, че когато пътувам съм си най-близка, припокривам се напълно...затова като нямам възможност да пътувам - вървя

- обичам котки, кучета, гълъби - дори последните да ми цвъкат върху прането - пак ги обичам, лястовиците, които вдигат шум до небето през лятото- също, щъркелите, гларусите - колкото и да са кресливи, крадливи и нахални...

image

- обичам да гледам небето - обичам да снимам небето, една сигурност има в необята, криле

image

- не обичам да гледам телевизия, да слушам новини - особено през последната седмица, натиснала съм бутона ignore - игнорирам се от българските новини, тези дни съм на руската фен и изгледах два-три хубави филма

- мразя да съм безпомощна, ужасява ме безсилието, това да не мога да променя нищо ме убива, затова все се опитвам, по моя си начин - колкото и както мога оцветявам, украсявам, пиша си



- Трето
Трябва да предам наградката на 15 блога, които харесвам. Харесвам и чета много повече. Поне два пъти повече, отколкото съм сложила в избрани, следя, затова сега правя голям компромис, за да избера 15.

1. Камъче в обувката


2. Аметистова Калина

3. Дея
 ( ДЕя днес има рожден ден! Да си жива, здрава, все така вдъхновена и шеметно пишеща, Дея!)

4. Мея

5. Ufffica

6. Caribiana

7. Животът такъв, какъвто е

8. Ю

9. Матилда


10. Лия

11. НебЕли


12. Белла


13. Сестра


14. Нав


15. Инди




Искам да я дам и на Ант,  ЕЛианаПрашинка,  Звездичка,  Разказвачка,  Меджик, Мона Лиза, РумиНадежда, Санде, Фейщица, Монна, Порд, Тота, Стела50, Мег, Бовари, Мелсън, Мирандолина, Тили, Чайче, Нада..., на всички, с които общувам тук, и които правят ежедневно света ми с една боичка по-цветен, с един лъч по-светъл,  с една мисъл по-интересен, с една усмивка по-богат.  Добро да ви стига!



Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Небесност :)))
15.01.2012 10:45
отново сме в безвалежна неделя, но това няма да ни откаже да го викаме ( снежко), нали:) Благодаря, че си ме почела с наградката, ще се опитам да я получа и предам, макар че, и аз като теб сигурно бих изпоизредила цяла камара блогчета на Чудесници :)))
цитирай
2. magicktarot - Благодаря ти, Дора-Марта! :)
15.01.2012 11:01
И аз съм включена в Блогър в тази игра - не знам дали ще успея да напиша пост, но със сигурност включвам и твоите приказни "Драскотини" в него! :)

Клечка на пръчка - при мен линкът не се отваря?

А студът е предвестник на снега - често! Ето значи кой го доведе и предизвика! Мислех си аз, че си ти - а сега дори си признаваш черно на бяло!
:)))))
цитирай
3. martiniki - Неделни поздрaви!
15.01.2012 11:04
elineli - може и да дочакаме, кой знае:)) И все се присещам за други и все ще изтърва някого :(


magicktarot - и аз трудно се включвам, затова реших веднага, инак ще се отече;))

не ти се отваря линка? Награждаването е в коментарите - лично

http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=45678

цитирай
4. magicktarot - Падам от смях, Марта! :)))))))
15.01.2012 11:15
А преди да вляза в този ти постинг, реших по заглавието му, че е ще е нещо като "Бързи, смели, сръчни" - май в неделя го даваха навремето и, кой знае защо, наскоро се бях сетила за това предаване и разправях на голямата щерка.:)
цитирай
5. sestra - Благодаря ти, Дора,
15.01.2012 12:42
толкова ми е чест, колкото ми е сърдечност да си общувам с теб. Обичаш котки, кучета, гълъби, гларуси, и аз те обичам :) А на онзи прозорец с коледната звезда сте като в полет, дай Боже да е най-добрият ти досега, но не и занапред полетът!Честит Рожден ден на Дея!
цитирай
6. slavei - Насладих се на постинга ти! Благодаря!
15.01.2012 14:13
Добрини и благости да се сипят над теб, martiniki
цитирай
7. stela50 - Благодаря , Марти ... Винаги е приятно и интересно при теб ,
15.01.2012 14:36
Възхищавам се на красотата на снимките , на това ,
което творят ръцете ти ... на философско -поетичните ти размисли .
Поздрав и прекрасен ден !
цитирай
8. giminibilibob - Много, много ти благодаря, Марта!
15.01.2012 16:38
Благодаря ти за наградата, за вниманието и усмивките, но най-вече за присъствието ти! За добрината, за таланта, за любовта, честността и винаги широко отворените очи за всяко най-дребно чудо, които притежаваш! Без да те познавам на яве съм сигурна във всички тези твои качества, защото те присъстват във всяка твоя публикация. Радвам се,че те срещнах тук! Хубаво и успокояващо е да знам,че съществуват хора като теб!
Хубава вечер и прегръдки!
цитирай
9. martiniki - magicktarot - това Калининото творчество е цяло съкровище
15.01.2012 17:30
не е загубено време да се чете, все с коментарите - направо са ме спасявали от черни дупки, депресии, сивост

днес дохвърчаха по обяд няколко снежинки, колкото да ме зарадват навън
цитирай
10. martiniki - slavei - здравей!
15.01.2012 17:40
Да ти се връща пожеланото, благоденствие за теб!
цитирай
11. martiniki - sestra - благодаря за твоята сърдечност:)
15.01.2012 17:50
звездата засега е добре, но всички, които съм имала не са преживявали зимата - затова съм леко тревожна като ми подарят нова

гълъбите тук са нахални почти колкото гларуси, така се пречкат и перчат;))
цитирай
12. martiniki - stela50 - благодаря, Таня
15.01.2012 18:02
добра нова седмица - много вдъхновяващи теми и емоции и за теб!
цитирай
13. ametist - беееее, Марти, беееее
15.01.2012 19:45
Здравей и Благодаря!
Изненада ме и се изчервих! Сега не знам какво да кажа...
уж съм си плямпало, а в такива моменти си глътвам граматиката. И.. ахъммм
започват едни щъкания нагоре, надулу.
Радвам се, че приемаш мястото ми като свое, макар и за малко, убежище. Защото освен за опитно поле, си го имам и ако на някой му се 'мълчи', то моля, влез..

Ох, ъ.., как да те прегърна през екрана, ... затвори си очите... ето готовоооо ;)))

И сега какво трябва да направя? Да напиша нещата, които не знаете за мен ли? А и разбира се да споделя любими блогове.. Преди години съм получавала подобна награда, но тя си беше само в кръга на blogspot. :)

пп. Може и да ми се наложи позабавяне с щафетата. Утре майка ми влиза за операция и седмицата се очертава, хич и неам идея дали въобще ще се побере в представите на 'яко в джаза':-/

още веднъж, тънк ю и усмихни се, моляяяяя:)
http://vimeo.com/31158841
цитирай
14. sande - Поздрави, Мартиники!
15.01.2012 21:13
Поздрави за тези размисли, които споделям.
цитирай
15. tota - Хубава вечер от мен, Марти!
15.01.2012 21:40
Харесах снимките и размислите ти!
Поздрави!!
цитирай
16. indi - Благодаряяяяя!!!!!:)))
15.01.2012 22:58
Както винаги радост ми носят постингите ти и вече по традиция преди да стана от компютъра,си напълвам очите и сърцето с тях,да ми държи влага.:)
Калинините лакърдии и на мен много здравоусмихващо ми действат!Прекрасница е тя!!!
А снежинките още ли не са пристигнали? Като прелитаха край прозореца симултанно ги ориентирах да хващат първия вятър към С. З. ..Ще пристигнат скоро,вярвам:) При нас Снежко се преоблече като Ледко и все повече имитираме походката на пингвините.:)
Много,много благодаря за наградата!!! И сега май по това правило ще трябва да измисля и аз някакъв постинг...Незнам само като как да подредя така блоговете,при отва да са активни,но...ще видим какви ще ги свърша,Приказна сръчквателке.:)
цитирай
17. tili - Аз съм си тук, защото обичам да те чета:)
16.01.2012 00:26
И тази нощ ходих да си купя цигари до денонощния на Журналист и беше толкова хубаво и самотно по улицата и, леко влажно и прибулено и си мислех дали имам антифриз в колата, щото нали падали температурите и бях без ръкавици и беше едно студено и свежо и ми беше щастливо и тогава погледнах нагоре и на светлината на уличната лампа видях снежинки - по-скоро - идея за снежинки и почти се разплаках и си казах: Благодаря ти за тази благодат!
Така е - беше вълшебно!
А какви са тези награди - не зная и не ме интересува. Знам, че ми е хубаво сега:)))
цитирай
18. martiniki - giminibilibob - взаимно е, естествено :))
16.01.2012 07:48
Джими, аз съм ти благодарна за същото, което си изредила по-горе и в това е смисъла - присъствието, откриването на хора, които са така добри и цветни, разхождането из световете им - колумбовското ми чувство доволничи;))
Просто си пиши, създаваш невероятен свят:)

Прегръщам те:)
цитирай
19. martiniki - ametist - абе еййй, благодарна, прегръщам те;))
16.01.2012 07:54
Здравей и на теб! Калина, винаги изпитвам леко смущение при игри от такъв вид, заради задължението на посочените да благодарят, да продължат,някак си принудително ми се вижда, а съм си против всяка принуда, била и тя под такъв благовиден предлог; даже това е една от причините да се оттегля за малко от blogspot - много ми идваха наградките. Погледнах от положителната страна вчера, още повече, щом Мария ми предава щафетата - възможност да обявя официално най-често посещаваните от мен блогове, списвани от хора, които продължават да ме изненадват, усмихват, удивляват. Радвам се на истинско богатството. В никакъв случай не се чувствайте задължени да правите същото. Това са просто условия, които може и да не бъдат спазени.
Най-важно е днес всичко при вас да мине добре. Стискам палци! Всичко да е наред с твоята майка!

...още снощи изгледах видеото - невероятно! виждала съм наживо няколко пъти как летят така и правят фигури и всеки път се удивлявам от общия разум, от невидимата навигация
чудо!:)
цитирай
20. martiniki - sande, tota -
16.01.2012 07:58
благодаря ви!
Добра нова седмица!

Поздрави!
цитирай
21. martiniki - indi - айде няма нужда;))))))))
16.01.2012 08:01
нали е взаимно, аз колко пъти се чувствам така добре дошла при теб, спокойно, уютно, приятно - близко като чувстване и мислене - нещо повече, като усещане за света - като планети, които имат връзка с тази на малкия принц;)) ( в една слънчева система поне;))

само ако искаш продължи - разбира се, че не е задължително, писах на аметист моите съображения
цитирай
22. martiniki - tili - това е чудесно, и аз така - и е достатъчно, да:))
16.01.2012 08:05
твоите пътеписи са едни от най-хубавите в които съм попадала - оживени от словото и усмивката ти
ето и сега - струенето на снега под лампите е едно от чудесата на зимата - и аз искам да видя, и почти видях през очите ти

аз не умея да бъда толкова категорична ;)))

право тили, та в очи
цитирай
23. mmmmmmmmm - Усмихна ме....
16.01.2012 09:46
тази красота!
Откровеност!
Признание!:)
Благодаря ти!:)
Не мога да ти пратя сняг,но очаквай снимки с много сняг!
Поздрави!:)
сняг!
цитирай
24. elidea - Хей, Марта!
16.01.2012 10:33
Един мак ми се усмихва и с него винаги е лято! Една прекрасно изрисувана макова бутилка стои срещу мен и сякаш ме докосва с твоите пръсти! Един прочит на твои стихове - и съм повече Аз! Благодаря ти за поздравленията! Беше ми скъп гост!
Хубава седмица - с много гълъби, котки, кучета, цветя и разхождащо се небе!
Прегръщам те!
цитирай
25. martiniki - mmmmmmmmm - :))
16.01.2012 11:04
Щом си се усмихнала - има резултат:)

Ще чакам - ако не друго на снимка поне го разглеждам всеки ден
цитирай
26. martiniki - elidea - здравей, следрожденденна Дея:) Хубав ясен ден и за теб! Прегръщам те, прасковена:)
16.01.2012 11:08
Вчера си мислих и че много обичам да подарявам разни неща, напоследък - да ги правя и подарявам, вярвам, че така са някак наталисманени - правени с добра мисъл, с усмивка. Майка ми е разправяла, че съм била много стисната като малка, казвала ми е, че съм си лежала като кокошка върху играчките - сакън някой да не ми вземе нещо. Братовчед ми също го твърди, дори ми показва снимка - уликат;))Може, не помня. Знам, че сега много повече се радвам като подарявам.
цитирай
27. megg - Привет, привет и пак привет, Марти!
16.01.2012 21:31
Който си открадва почивни дни за пътуване, пише " неделни " коментари в понеделнишки вечери!
Благодаря, Марти! Изгревът наистина е вълшебен и въобще е много хубаво при теб.
Лека и светла!
( И ако снежецът проправи небесна пъртина до вас, обади се да пратя шейната с Морския вятър, та и ние да се порадваме на беличко! :)
цитирай
28. monaliza121 - Като прегръщам бебе ми мирише на ...
16.01.2012 23:19
Като прегръщам бебе ми мирише на топло, чисто, меко и сладко.
Ей, така ми замириса тук.
От полови час чета тук и там и където вляза,н е ми се излиза.
23.30. Как хубаво си отива деня!:))
Лека нощ!:))
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Голяяяяяма, ама най-голямата прегръдка :))))))
16.01.2012 23:54
Те си една от причините, поради което наричам и си възприемам блог.бг като дядовата ръкавичка - като вляза тук винаги ми е топличко, в пъвечето случаи е ясно и бодро се вее самарското знаме :)))
И, да ме прощаваш, ама седемте неща са си за мен. До едно! Да се бием да ги делим или да си търсим общата матрица? :)

И два доуточняващи въпроса: Слагаш ли трошици на балкона през зимата? Обичаш ли петунии?
цитирай
30. aqualia - Добра нощ, Дора! Благодаря ти!!!
17.01.2012 00:25
Добра нощ, Дора!
Не мога да се сдържа и да не те поздравя с един разкошен букет от птичи песни, пърхащи целувки и пшеничени мигли, които гъделичкат по лявата буза!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LiVIlF3LWJ4

Тук цъфтят камелиите и цикламите.
"Бутурчетата" са онези малки разкошни бледорозови циклами, които цъфтят в Търновския Балкан. Бих ти набрала малко кръгло букетче, с венец от бръшлян около него. Сложи го в една зелена вазичка от твоите изрисувани... Ще трае до пролетта. С обич...
цитирай
31. martiniki - megg - сутрешни приветствия!:)
17.01.2012 09:09
Светъл ден е при мен вече. И студен. За снега, то е ясно, че сигурно не ми трябва толкова - нали някои молитви не се сбъдват за добро:)

Добра седмица, Меги!

цитирай
32. martiniki - monaliza121 - добро утро! :)
17.01.2012 09:13
и аз обичам да гушкам бебета - това не съм ли го писала, бебетата са ми много важни и си имаме приказка, дето се вика (с очи;)
Благодаря ти, Мона Лиза, за сравнението, за интереса, за финеса:)

ХУбав ден край морето! (Да не се порежеш на вятъра!;):)
цитирай
33. martiniki - 4aiotgluhar4e - голяма колкото най-голямото глухарче (луната;)
17.01.2012 09:28
дядовата ръкавичка знаех наизуст, и сега почти-почти я помня...за знамето гледам да не го развявам често, но вероятно няма друг, който толкова да го е снимал, просто защото е отсреща, на изток и слънцето си изгрява в ляво или вдясно от него през цялата година

Гълъбите са ми съседи, живеят отгоре, петунии харесвам, как, грамофончета нали са, и съм гледала веднъж у дома, бях им купила специална саксия с окачалка - очаквах, че ще потекат от тавана до пода, напразно
но пък ги имам в стихотворение

...пясъкът навън се извива в змиевидни фунии
и цъфтят към небето мигновени петунии
цъфтят и вехнат
цъфтят и вехнат
(Синя птица пясъчна петуния)
Приятелката ми уффф си има едно магично вземане-даване с петунии - http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=6842&mode=thread&order=0&thold=0
цитирай
34. martiniki - aqualia - прекрасен букет! Благодаря, Лия миа!
17.01.2012 09:32
Чух, вдъхнах, усетих:)

Бутурчета значи...ходихме специално да ги търсим тук една есен, прочетохме, че цъфтят около телевизионната кула, но не открих и една. Видях поляни от тях при Мария Пепеляшка.

За теб:
http://colourmagicp.blogspot.com/2011/09/blog-post_27.html
цитирай
35. aqualia - Да, това са те!!!
17.01.2012 15:46
Да, това са те!!! Освен това открих, че латинското му име е...Cyclamen neapolitanum !?! Това мило цвете се оказа свързано с Неапол... ами... сигурно нищо случайно няма. Баща ми береше букетчета на майка, когато си бяхме в Търново (много я обичаше!). Изглежда студоустойчиво и смело диваче, цъфти много дълго, само дето расте на скришни места. Не знаех, че у нас има и с тъмни цветове, и с бледо лилави и с истински цикламени. Благодарение на теб изпаднах отново в романтични спомени. Дора, ти си ми едно топло и мило момиче. Сега ще ти направя чай от лайка, и ще го изпия с теб! Да си ми здрава и все така обична!
цитирай
36. martiniki - Лия, така е, нищо случайно -
17.01.2012 17:27
човек току се натъква на ключета, пък били те и циклами:)

И аз си правих чай следобед, днес си купих ройбос с ванилия и портокал, и съм го пила с теб значи:))) Благодаря ти! За теб също здраве и обич!
цитирай
37. razkazvachka - нещо съм
18.01.2012 19:28
изпуснала:)))
цитирай
38. martiniki - razkazvachka -
19.01.2012 08:14
докато са те представяли из тежкарските кръгове на Алфа Кентавър;))
цитирай
39. chinaware - Привет,
19.01.2012 12:07
От 1001 приказни герои, 5 ненарсувани стъклени бутилки , от един капан на времето , и едно суши от пластилин :)
Светли януарски дни ти желаем, от високото място на което живееш вятърът да ти донася потоци от красиви думи, а ти да ги главяш, изчистваш от облачния загар и да ги редиш в красиви броеници. И ако се налага - да им слагаш по малко червило !
Поздрави на града на судентските ми спомени, дългите улици и вятъра !!!
цитирай
40. martiniki - chinaware - привет:)
20.01.2012 07:54
Жалко за ненарисуваните, но има време, въпреки капаните, остава тук-там;)
Благодаря за пожеланията!

Още днес ще предам поздравите на улиците и на вятъра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5817119
Постинги: 1127
Коментари: 15482
Гласове: 55739
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930