Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 07:07 - Такава хубава забава
Автор: martiniki Категория: Забавление   
Прочетен: 6320 Коментари: 23 Гласове:
35

Последна промяна: 11.05.2011 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пролетта се позавъртя към края на април - усетих я наоколо в неделя, пропусна понеделник, и вчера пак се усука. Април не се реши да му отпусне повече края, ама как пък целият се оказа така въздържан, неспособен на топло отношение? Било е, не че не е било и друга година да се извъди такъв един стиснат и студен този пролетен месец, а откак напоследък го следя съвсем отблизо, почва да ми напомня за Скрудж, чичо Скрудж в патешкия си вариант от анимацията на Дисни, за да е забавно все пак. Много инстанции и инсталации се грижат за градуса на настроението ни в този така дръпнат април, и изобщо целокупно и целогодишно, промоционално и национално, да не говорим за собственото ни обгрижване и поддържането на висок градус със съответните питиета, особено по празниците, обезателно по празниците  (вълнувало ме е и доколко обезателно има връзка с обезяна, нещо като "задължителна маймуна" си го тълкувам в случая с обезателните напитки), щеше ми се докрай да ми е забавно и да приемам всичко от тази страна - слънчева и при отсъствие на слънце, този Великден обаче не ми се получи с високия градус на настроението, дори занулих и под нулата бях залязла.                           Не ми се пише за това, мълчи ми се, но пък от вчера друго ме напушва. Напушва ме на смях и не само. Знаех си аз, че държавата и всичките и подструктурки, органи, крайници и тем подобни съществуват само и единствено за наше забавление, за да ни радват, да ни развеселяват и поддържат в една върховна форма отвсякъде, имала съм близки срещи преди години с някои от тях и ми е било изключително весело, голямо забавление е падало, сега като се сетя и пак ми е смешно, но последните години съм поизоставила тези посещения по увеселителни инстанции и заведения, май миналата пролет изкарах едно тричасово правостоящо представление (голяма публика, мигащи лампички, броилки!) в НОИ и дотам, не ми се умира от смях все още, но пък други продължават да се грижат! Знаех си аз, че от ЕВН (тези абревиатури! ей, на сега си я чета - Еее!ВъН!) много държат на здравословния смях и с всяка една сметка почти до сълзи ме разсмиват, хеле пък с последната - същата като предната като сума, почти до стотинка (невероятна стриктност демонстрират и около столевов плюс в своя полза по мои икономии) и не съвсем! Защото този път имах и екстра, бонус, няколкостотинков искрен смях, голям майтап, истински цирк! Защо ми е да се кося, че все по-рядко мога да ходя на театър като комедията си тече ежедневно. La vie est une comйdie! Grande comйdie!


image

Какво ли друго ми остава
след тази лихва за забава?
Забавен ми е всеки ден
със вас (и другите), ЕВеН!
Забавен ми е всеки час -
и все така заради вас!
Не може да ми е студен
носът, дори духът, ЕвЕн!
Ще ви сплета венче с невен,
добре се грижите за мен!




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Толкоз много
27.04.2011 08:45
ми е смешно със тия структурки,че гледам ако може по-рядко да ги посещавам,а писанията не ги чета... не пия,не пея и от смях също не ми се умира...)))))
цитирай
2. martiniki - syrmaepon
27.04.2011 08:54
и аз избягвам смешните посещения доколкото ми е възможно, а компенсирам и с такива забавни четива

ето този откъс много ми се щеше някак да го промуша в постинга, за оправяне на вкуса, чета сега "Преди да се родя..." на Ивайло Петров

Една сутрин слънцето не изгря навреме, защото се случи слънчево затъмнение. Петлите си умряха от гняв, съдраха си гърлата и така пресипнаха, че на следната сутрин ни един не можа да кръкне. Въпреки това съмна и след този случай нашенските петли си взеха добра бележка и никога вече не мислеха, че без тях не може да се съмне. Разбира се, имаше и диви петли, чиито внуци и досега си остават диви и вярват, че без тях не се съмва. Кокошките още по онова време си бяха по-практични, изчакваха слънцето да се покаже на хоризонта и чак тогава се разкрачваха над полозите, кудкудячеха до посиняване и се перчеха пред цялото село, че са снесли някакво си яйце. Най-смешни бяха ония, които кудкудячеха на празен полог и вдигаха по-голям шум от другите. Техните внуци пък са още по-глупави и още по-практични, не търсят полози, а кудкудячат по заведенията и събранията, по радиото и телевизията и по всякакви обществени места. Заслужават уважение ония от тях, които снасят всеки ден, ала не кудкудячат, защото трябва да си мътят пилетата и това им отнема всичкото време. Те са много полезни и умни кокошки. Остава да споменем и прасетата, които запалваха торищата, за да стоплят хладното утро, след това завираха зурлите си в къщните врати и искаха своя бульон с трици…
Пролетта си бе пролет, мила и животворна, влюбена и забременяла с много жито и царевица, с много домашни животни и пилета и най-вече с моя милост. Майка ми се бе разхубавила за две жени, защото носеше в себе си два живота, и баща ми бе влюбен в нея. Той стана вече на шестнадесет години и осем месеца, под носа му набодоха мустачки, а ушите му светнаха като книжни фенерчета. Най-после бе почнал да разбира, че жената е удоволствие, поднесено на мъжа от Божите ръце, а след това вече майка, равноправна другарка и прочие. Благословена пролет!
цитирай
3. evilyosha - Добро утро, Мартуня!
27.04.2011 08:56
:) нахили ме с тази забава- прошнурована, номерована.... изобщо ( с великолепната българска универсална дума) такована!
цитирай
4. martiniki - Йош,
27.04.2011 08:58
мхм, заради смеха държах да споделя

Благословено чувството за хумор! Да ни е живо и здраво, никакви навехванки;)
цитирай
5. dorichela - Аз тая абревиатура я чета като ЕБН с ...
27.04.2011 09:33
Аз тая абревиатура я чета като ЕБН с едно ъ между б и н :) Любимци са ми, ей! Особено като ми начисляват нечи друг ток, на едни "кхако кхакоооооо"..... :) Пне забавата им е йофтинка :)
цитирай
6. razkazvachka - Мартичко! Ти си будната ми съвест -
27.04.2011 10:35
отивам да нагледам местното забавно заведение, дето се подават декларации....
цитирай
7. pisatelkata - Привет! Хубав ден!
27.04.2011 11:36
Привет!
Хубав ден!
цитирай
8. martiniki - dorichela - само за ден просрочване, не че имаше как да платя на 23, 24, 25
27.04.2011 12:36
еФтинко, пък смях, смях
цитирай
9. martiniki - Весели поздрави!
27.04.2011 12:42
razkazvachka - еее, ти сега искаш да ти завидя, ама няма! забавлявай се от сърце! ;)


pisatelkata - хубав ден и от мен!
цитирай
10. mmmmmmmmm - Ами това е положението - трагикомично!
27.04.2011 14:59
Миналата години ми излезе 0.01лв задължение.Трябваше да платя 2.50лв за банковия превод.....
Важното е да не губим чувството си за хумор!:)))
Усмихнат ден!:)))
цитирай
11. martiniki - ахххррррррр, никакво губене, mmmmmmmmm!
27.04.2011 15:25
сметката е големшка - 217 лева, 00,06 е лихвата ми за забава - просрочен един ден
цитирай
12. tit - Ха, ха, ха!:))
27.04.2011 15:28
За тях забава, за нас - неоправа!:))
цитирай
13. gwendoline - Сварваш ме точно когато заформям една детайлна жалба до м-тел-ците,
27.04.2011 15:31
които днес ме информираха, че имам излязла фактура със срок за плащане миналия месец! Отделно намерих разни "несъотвествия", които се заех да изследвам, опиша и връча на любимата ми компания с надлежен входящ номер. Нещо подобно е като твоята "лихва за забава", все едно можеш да платиш на 23,24 и 25ти?! :)))) Смятам да се посмея последна този път!
Поздрав!
цитирай
14. martiniki - поздрави, момичета!
27.04.2011 16:58
tit - писали са си го хората - черно на бяло! за забавата - лихва!


gwendoline - на нас какво ни остава след тези лихви за забава - не за забавяне - просрочване, подчертано е от евнейците - чиста забава!

успех с емтелци!
цитирай
15. ronya - я па ти...
27.04.2011 17:54
Мислиш ли, че ЕВН заради пролетта се е усмихнало? ;)))
Щото и мен пролетта ме нахили, ама кат се сетя за ЕВН, и леееко ми минава...
Хрумна ми да го пообстрелваме с лаленца... някак много пролетна и забавна идея ми се струва :)))))
Гушки, Мартинко :))))
цитирай
16. martiniki - ronya, лаленца, нарциси, ама увехнали
27.04.2011 18:07
не вярвам в тяхното чувство за хумор, а в своето, така я карам нататък, нямам представа дали им е известна разликата между "забавяне" и "забава", но беше повод за хилеж

гуш с
http://www.youtube.com/watch?v=m42vo5hrv2E
цитирай
17. nicodima - Помниш ли разказа на Чудомир "Номенклатура"?
27.04.2011 20:07
Човекът умря преди да успее да разгадае тази "папищашка думица" : ))...
Та, какво ни остава, освен да се забавляваме без да се мъчим да разгадаваме?
Иначе ще се превърна в една от тези затормозени баби, които от етаж на етаж се мъчат колективно да разгадаят бележките от "Топлофикация", сричат, провесили мъгляви очила по носовете си, набърчили чела... не можещи зда разгадаят къде ги премята монополиста...
Поздрави!
цитирай
18. megg - Комедията! ... Тече си ...
27.04.2011 20:42
Голямо забавление пада! Душа да ни е яка! :)))
Поздрав, Марти!
цитирай
19. martiniki - nicodima
28.04.2011 06:56
Чудомир ми е настолен, не слиза от нощното ми шкафче и често си чета напосоки, където отворя, голямо богатство са разказите му...Не бях чела "Преди да се родя и след смъртта ми" на Ивайло Петров, изучава се в осми клас и синът ми го препоръча - голяма забава, ама истинска
:)
поздрави!
цитирай
20. martiniki - megg - тече (карай, Джони, карай, всичко тече...но уви, не всичко се пие;))
28.04.2011 07:07
яка е явно, голяаама, корава, държелива и със смешна яка,за да си я дърпат по-лесно насам-натам по инстанции собствениците
цитирай
21. karaiany - А аз пък винаги съм си мислел, 4е в...
28.04.2011 09:14
А аз пък винаги съм си мислел , 4е всичкия този житейски цирк трябва да бъде безплатен , ама не би..... плаща се! :))))
Няма да се учудя , ако почнат да ни таксуват и когато ги псуваме на ум....никога не знаеш - Big Brother може всичко ! :)))))
цитирай
22. martiniki - karaiany -
28.04.2011 10:39
красотата е безплатна, тя е навсякъде, особено вън от големите градове, сякаш бяга от тълпите, спасява се;)
цитирай
23. karaiany - красотата е безплатна, тя е навс...
28.04.2011 10:48
martiniki написа:
красотата е безплатна, тя е навсякъде, особено вън от големите градове, сякаш бяга от тълпите, спасява се;)


Абсолютно ! Тази красота извън големите градове и далеч от тълпите ни помага да открием красотата вътре в себе си
и да и се любуваме до безкрай !
Приятен ден Марти ! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5813240
Постинги: 1127
Коментари: 15482
Гласове: 55735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930