Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2009 09:17 - Зоопарк
Автор: martiniki Категория: Изкуство   
Прочетен: 5115 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 21.06.2012 07:20


 Вчера успяхме да си направим истинска разходка - безгрижна, несвързана с прибиране на урожая, и по настояване на щерката се качихме до зоологическата градина. Наистина години не бяхме ходили. Две-три.
Настроена съм доста скептично и негативно срещу затварянията на животни в клетка, особено на горди и независими животни като лъвове, тигри, орли!, соколи, лисици, вълци и не обичам да ги разглеждам, да ги гледам така унизени. Струват ми се толкова онеправдани, все се поставям на мястото им, въпреки убедителните доводи на околните, че така са нахранени и защитени - у ж а с, да те затворят и да те хранят когато им скимне...
В зоологическата градина има новородени мечета, които бяха в отделна клетка от майка си, но изглеждаха плачевно - оплескани до ушите в кал, неясно защо пода на клетката беше целият кал. Не ги снимах.
Има имного зайци сега, развъдили са се, предния път ги нямаше. Дъщеря ми е голяма любителка на тези бъзливци, по нейно желание повече от година отглеждаме заек у дома.

image
 
Скупчиха се един връз друг когато ги приближи и бяха почерпени със снакс "Зайо-байо"...

imageimage

...после вече не можеш да ги махнеш от оградата...

image

Най-много тях снимахме, ясно защо ...

image

...ето и личния любимец Снежинка - Фъни-Бъни - Бонбончо и още там както го назоваваме

В зоопарка има доста празни клетки, на които стоят само табелките, обитателите липсват. Тигъра, вълка, ягуара видяхме само на табелка.  Хората, които обикаляха бяха предимно с малки деца. Сещам се сега за една глава от "Мери Попинз", където закъснелите след определен час посетители на зоологическата градина бяха затворени в клетка и маймуните им носеха закуски и чай. Животните ги разглеждаха с любопитство и доста по-културно отколкото това правят хората.

image

Имаше козленца на свобода, почти като в приказка, мислех си, че нарочно са ги пуснали, после се оказа, че сами излизат през оградата, когато видят някой да се доближи, едно козле магически се оказа в краката ми без да усетя откъде ми дойде - беше се измушило през решетките, през самите отвори минават - не изглежда възможно на пръв поглед, тъй като дупките са колкото да промушат глава - 20/20, но го видях с очите си

image

Този екземпляр направих на бизон - изглеждаше доста самотен и канарест сред стадото кози и други дребни рогати добитъченца.

image

Пеликанът беше застанал като статуя и много исках да го хванем с отражението му във водата и без мрежата - струва ми се, че се получи

image

в клетката на лебедоподобната гъска, освен пеликана - истукан, имаше и два неотлетели щърка :)

Не направих много снимки на животните, повечето ми изглеждаха нещастни, особено голямото шимпанзе, което си беше легнало на една страна във високото легло и гледаше с тъжни кафеви очи малкият калпазанин, който риташе клетката му под одобрителния и възхитен поглед на майка си...

Денят беше чудесен и уморителен, обичам да съм чудесно уморена и си поръчвам още един такъв днес.

image

с меко слънце между все още зелените клони, последно греещо зелено

image

Като за висок финал - едно чудесно дърво за катерене, което беше използвано по предназначение...

image
imageimage
image



Гласувай:
8



1. ivana59 - Хубава разходка сте си направили. И ...
22.09.2009 10:15
Хубава разходка сте си направили.
И аз не обичам затворени в клетка животни, по тази причина не ходя на цирк...
цитирай
2. martiniki - ne hodq na cirk i na
22.09.2009 13:56
zoopark ot dosta vreme, samo zaradi decata sym sklonna da napravq kompromis - kato v4era

no naistina be6e huubava razhodka
цитирай
3. justivan - А аз, защо не съм ходил там ? :-) И ...
22.09.2009 16:20
А аз ,защо не съм ходил там ? :-)
И все пак по добре в клетка ,отколкото за палто,чанта или яка на някоя лелка .
цитирай
4. martiniki - ооо, привет!
22.09.2009 16:25
ами нали си обясних горе - не обичам много-много такива места
(пък и вие се претрепвате да ни посещавате ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5800960
Постинги: 1126
Коментари: 15478
Гласове: 55708
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930