Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2022 22:40 - Сушене на лисици на слънце
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 1477 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 22.05.2022 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 в компанията на един много малък принц


Заинатила съм се с тези опити да направя поне един малък принц, който да си одобря, да съм доволна от резултата. Може би са десетина вече - малки и големи принцове - някои са колкото палец, други - колкото длан. Съхнат дълго, дообувам ги - намерих си прекрасна дизайнерска хартия и съм почнала да им правя кутии, за да има къде да живеят :) Да се съхраняват.
Днес сутринта имах само един час, в който набързо направих три заготовки за лисички и ги сложих на слънце преди да хукна.

image




image

image


Не знам защо като ги правя тези принцове постоянно ми се върти стихотворението на Къмингс -


ако съществуват небеса за майка ми ще има
/цяло някакво/не
бе. То няма да е сигурно небе от мисли нито
небе несигурно от момини сълзи но
едно небе с тъмночервени рози

баща ми ще стои /дълбок подобно роза
и висок подобно роза/

все до майка ми

/накланящ се над нея
мълчалив/
с очи които са наистина листенца и не виждат

нищо те с лицето на поета който там наистина
е цвете а не някакво лице с
ръце
които шушнат
Ето моята любима моята
/внезапно слънчевата светлина
той ще я поздрави,

/ и цялата градина той ще поздрави/



Гласувай:
7



1. katan - Как си натръшкала:))) лисиците:))).
23.05.2022 12:38
Моят Малък Принц ще го направиш..., както ти подскаже интуицията.
Хубав и спорен ден, Доре!
цитирай
2. martiniki - katan - доста постояха и са съвсем готови
25.05.2022 07:43
ще ти направя, Кате! Здраве и време само! Съвсем малко май остана, добре да си го изхарчим!
цитирай
3. librarian - Добро утро! :-)
30.05.2022 08:38
Чета аз ластици :-):-):-) в заглавието и търся-търся, а то били лисици! :-):-)
Тези оранжевите крокодили :-):-):-) ли са лисиците? :-):-)
Шегууууувам се, да са живи и здрави лисиците и дано си ги сътворила възпитани, че да не изпапкат кокошчиците и оттам и яйчица да няма! :-):-)

Стремителна нова седмица! :-)
цитирай
4. martiniki - ахаххаха, либрето, така често ми се случва и на мен да прочета нещо не таман
30.05.2022 13:16
и са забавни лапсусите!

Крокодили още не съм правила, но никога не е късно! Засега се усъвършенствам в лисиците! Те са едни своеобразни ластици, погледнати исторически и литературно - все ще спънат някой дядо на пътя или ще опъват ластиците на лакърдиите пред някое косе - босе и ще лъжат вранката, докато лапнат сиренцето, но! лисицата на малкия принц е друга, тя ми е родственица!

Мънички са засега - по-скоро кокошките могат да ги лапнат на една хапка!

Стремителна седмица и лежерен нов месец си/ни пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5811001
Постинги: 1127
Коментари: 15482
Гласове: 55730
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930