Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2022 20:40 - И да си дойдем на кокошарниците
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 1351 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 11.04.2022 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нещо се поизплеснаха напоследък нещата към чапли и щъркели, но това е само привидно. Всъщност кокошарниците си се трупат и вече са почти дузина. Интересни форми и модели ми хрумнаха покрай наличните ми кутии. Покрих една част с яхтен лак, но не съм особено очарована - по-добре си изглеждаха преди лакирането.

image

вече лакиран стабилен петел

image

триетажния курник от събота, олекотена конструкция с бамбукови пръчки за пилците


image

image


Неделята отиде в занимавка с този кокощарник - може би е 40 на 50 см, най-големият досега, нещо като комуналка...успях да събера седем големи пилета за снимка

image

и има място за още 3-4 


Разделих се вече с няколко фигурки, трудно, свидят ми се...Винаги ми е трудно това с подаряването, за продаването вече писах, че никаква ме няма в определянето на цена - носих за великденски базар един кокошарник с обитатели - не можах да им определя цена...За мен всеки от тези петльовци и кокошки си е съвсем различен и отличим, отдалече личи, че са свободни и независими, особняци, с характери  и малко ми приличат на участници в куклен театър! 











Гласувай:
7



1. shveik5 - Поста ти е радиационен и опасен за намръщени хора!
12.04.2022 10:02
Излъчва свежест и усмивка, която няма разпадане! Чета те, гледам те, възхищавам ти се и ми изплува аналогията със Създателят ни. И знаеш ли защо, защото в моята представа, като как ни е сътворил той, и как ни е нагласил, и плейвал после, е горе долу както при тебе тука. А именно, че го е направил - усмихвайки се, ей тъй - за удоволствие, с лекота и за забава, както за себе си така и за нас, да се шаштисваме от чудатостите му, от вълшебствата му, да се снишаваме пред гения му и едновременно пък и да се перчим като герест петел, че сме, ето ни на, негови творби, демек велики! Поздрави за съграждащият дух и за лечебното облъчване!
цитирай
2. martiniki - shveik5 - повечето хора не издържат на това напрежение напоследък :( много съжалявам
12.04.2022 11:08
че няма как да им помогна, да ги запаля да се занимават с нещо такова - да лекуват душите си с творчество, имам повече от десетгодишен практически опит, дори по-скоро повече от петнайсет вече, без да съм учила арт терапия, просто си намирам какво да правя...подражавам сигурно на Параджанов - още преди да разбера за него, още в детството - правех си обици от тел и мъниста, копчета си пришивах, синджирчета по дрехите...Някакви перлички по яките, някакви лепенки...нямаше почти нищо и беше много голямо предизвикателство преди деветдесета година да си украсиш сафарито или блузата...Той и в затвора е майсторял непрекъснато разни неща, от капачки, от камъчета, от боклуци, които е намирал...Такъв светъл пример за дух, за необятност.
Да, да, за Твореца съм убедена, че е с изключително чувство за хумор и божествената искра у нас е именно смехът - лично съм го установила - чувството за хумор е пръв признак за интелект! :) Много благодаря за подкрепата, на повечето хора тези ми увлечения им изглеждат налудничави и излишни, някакви инфантилности...Близки хора не си спестяват да ме насочват към по-практични занимавки, към сериозни неща, от които се изкарват ПАРИ! писала съм по този повод неведнъж :)
цитирай
3. donchevav - Усмивки и от мене за лакирания ст...
12.04.2022 21:49
Усмивки и от мене за лакирания стабилен петел и за целия пъстър, весел кокошарник, а за тебе, майсторице, голяма прегръдка!
цитирай
4. martiniki - donchevav - стабилни са, стоят си на краката! Усмивки, Вени!:)
12.04.2022 22:14
Вярно, голям зор видях със закрепянето на самите крака - на някои кокошки до днес току се откачи крак и айде пак лепи, превързвай...мажи и китосвай отгоре :( изобщо лепенето ми е най- неуспешната занимавка...Това и при мозайките и при паната, най-вече при мидите, с които се заглавичквах преди време - ми падат...Успяваха почти да ме извадят извън търпение, пробвах десетки лепила - питах във всякакви групи, ей, не открих свястно лепило за камък върху дърво и миди върху метал. Сега съм си взела "Бизон" за кокошките, препоръчаха ми го...да видим!
цитирай
5. librarian - Привет! :-)
13.04.2022 09:13
Кокошарникът няма да коментирам, там всичко е ясно. Остава кокошчиците да започнат да снасят! :-):-) Ще се натрапя с малко "логистична" помощ. :-)
За залепване в творческите пируети :-) ползвай това: https://praktiker.bg/bg/Lepila/BEZTzVETNO-POLIURETANOVO-LEPILO-PU-EXPRESS-610-310-ML-AKFIX/p/125334 или друга марка, но от този тип, полиуретаново.
Ето по-евтино (не само цената е доста по-ниска, но и количеството за нея е почти двойно) https://praktiker.bg/bg/Polimerni-i-montazhni-lepila/POLIURETANOV-UPL%C3%A0TNITEL-AKFIX-645-BYaL/p/111594 но неудобството е в опаковката и това, че пробиваш в единия край, ползваш за твоите нужди малко количество и после то се втвърдява в определена макар и малка част при пробитото и това количество реално го губиш. Но една такава разфасовка в "черво" за 12 лв. в твоя случай ще ти стигне за поне 2 години творчество! :-)
Гарантирано, че лепи всичко за всичко! В начално състояние е като пастет (не пипай с ръце, ще трябва да го чакаш да се "самопочисти" с дни), а като втвърди става като каучук! С мъжа ми сме залепвали мраморна плоча на бетонна ограда и вече над 5 години не е мръднала! :-)
цитирай
6. martiniki - librarian - хейй, здравей :)
13.04.2022 21:35
Мноого благодаря за подсказките, либре, сега ползвам подбно на второто лепило, като бяла паста е. Пробвам камък върху метал и миди с перли и цветни мъниста - ще ми се да станат, та да ти пратя разни дребни и не толкова творения :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5805520
Постинги: 1126
Коментари: 15478
Гласове: 55715
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930