Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2022 10:04 - Папиемаше и памук - 7 / кокошарник
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 721 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 10.03.2022 10:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Боклукът е провал на въображението" - казва братовчед ми и е много прав. Планетата се задъхва, затрупваме се с боклуци ежедневно, а точно папиемашето усвоява сума ти хартия и найлончета, и фолио и целофанчета, и картончета и опаковки, и каквото там се сетите, че може да се вее и замърсява улиците. Братовчед ми прави страхотни къщички, прави параклисчета, гъбки - лампи и всякакви прелести и също като мен не умее да продава. Нищо не е спечелил от това си хоби. Така сме си в семейството, брат ми и той оправя колите на голяма част от обкръжението си, а се свени да поиска за труда си - дипломиран инжинер ДВГ е и си разбира от работата. Много е добър! Обаче така сме възпитани - от деца работим, за да сме заети, да се намираме на работа. Да помагаме! Залудо работи - залудо не стой!  Една майсторица, която ме запали по тези работи с ватата казва - "Глупавата глава не оставя ръцете на мира." ..Забелязала съм, че онези, които искат нагло и умело, колкото решат за своя стока или услуга - обикновено никаква не я вършат. Особено ремонтьорите ( както казва племенникът ми, тази сладка думичка ми е от него.) Намират се  и прекрасни изключения. ХвалА!  Попадала съм на невероятни майстори, творчески люде,  които си заслужават всяка цена която определят.. Може да има и добри автомонтьори, които да си струват парите, но не познавам такива.
 (Като си представя квадрата на Малевич...Ама пък вероятно пръв се е сетил да рамкира черното.) 

image

Мисълта ми беше, че в това занимание, което ми фокус напоследък - и фокус е - илюзионистки отвсякъде, се оползотворяват всякакви хартиени отпадъци. Ползват се за обем на фигурките - колкото по-голяма фигура, толкова повече чистота! Чак изпитвам затруднения с набавянето напоследък, вестници не получавам и не купувам, та доста се оглеждах за кокошката, която правя от вчера - стигна се дотам да надробя едни картонени кутии, сложих касови бонове, хартиени пликове от хляб, кутия от салфетки и опаковката от глюкозамина отиде! Но пък съм сигурна, че това ще е кокошка с много здрави стави и никога няма да е гладна! И със сметките ще е много 
добра! Не като някои..

.image

на това пиленце долу му татуирах гълъб на гърдите с декупаж - забранена любов един вид :) 

image

Пиленца продължавам да правя, всякакви. Врабченца, на които сега завивам храстите...По осми март правих пчелички и водни кончета за украса на няколко кошници с мини - градинки за подаръци - много сладки станаха. 

image

Идеята ми за кокошка отлежава, откак направих петела и ми се искаше да напълня кокошарник, сега си мисля за една чисто бяла кокошка - легхорн, снежнобяла и с алени крака,  клюн и гребен. Ще я обмисля - би се получила добра закъсняла мартеница. Тя и пролетта нещо се ослушва няпоследък, така че аз този първи март не го признавам, не го броя и се надявам на 22 да пристигне пролетта и да се разхвърля навсякъде, да се чувства у дома си, че и ние малко да се почувстваме така! У дома! 

image






Гласувай:
7



1. katan - Малко обмяна на опит:).
10.03.2022 20:13
Купувай яйца в целулозна опаковка.
Пробвай. Ще останеш доволна:).
Надобряваш все повече и повече, Доре!
Опитай за Великден да направиш нещо интересно. Идея.
Успех на теб и на целия ти талантлив род!
цитирай
2. martiniki - katan - привет на опитните!:)
16.03.2022 07:37
Тези мукавени кутии за яйца са обект на моя интерес от години :) Правила съм кошнички за Великден, корите за яйца също съм ползвала - може да се садят разни нещица, да се правят картонени фигурки...виж за папиемашето не съм ги пробвала! Кокошката Легхорн е готова и още десетина амалки кокошлета и петлета. В събота направих кокошчици - четири Тодори!
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5776320
Постинги: 1125
Коментари: 15469
Гласове: 55652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031