Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2022 09:47 - Папиемаше и памук 5 - последни януарски опити
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 30.01.2022 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тези няколко дни изтекоха като "пееща вода", хем е зима - студ, мраз, температурите през седмицата се въртяха около нулата - дневните....Нощем изобщо не знам колко е било минусово, всъщност в понеделник ми се случи да изляза след седем и беше -11 градуса. Бррр! Гледах един мюзикъл по текст на Ваня Щерева - песните ми харесаха повече - музиката е на Стефан Вълдобрев. "ПО-полека" ... Иска ми се по-бавно да минава времето, последните три дни се будя след четири - за да го разтеглям, да имам три часа преди зазоряване, в които да чета, да уча, да превеждам, да гледам клипчета, да пиша и какво ли още не...и пак се завъртя и стопи януари. Никакви номера не помагат


image

тази кукла правих вчера - опитах да направя длани с отделни пръсти за пръв път, едната и ръчичка стана по-добре, предстои да я обличам...

image
                                                                                                                                                      първата кукла за тази седмица, която наистина ме зарадва как се получи, макар да има още какво да се желае откъм ръкави и ботуши


image  и още една хубавка в розово, която довърших рано-рано и ще дошаря като се наканя 


image

едно храстче зимни синигерчета - като заклинание за сняг в неделното утро 


Приготвила съм си глава за пакостник - предстои ми Емил от Лзонеберя :) image






( как се радвам на ушите му, ако знаетеее - татко му ще има за какво да го дърпа към Трисевата барака :)





image








Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5805780
Постинги: 1126
Коментари: 15478
Гласове: 55715
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930