Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2021 04:00 - ПРЕЗ ЧЕРВЕНО МОРЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Изход 14:19-30



„Така в онзи ден Господ избави Израел от ръката на египтяните ...“ (Изход 14:30)


  Дойде моят ред да водя библейския час в неделя. Текстът беше от Изход и разказваше за Божията вярност към Неговия народ. Имало е моменти в живота ми, когато съм преминавал през „Червено море“ и Бог ме е избавял. Например, когато бях на 18, ме блъсна камион. Помня как хората започнаха да викат. Чух някой да казва: „Момчето е мъртво! Да се махнем от пътя, преди камионът да избухне в пламъци!“ Никой не очакваше да оцелея. Истината е, че Бог винаги е бил с мен. Нараняванията ми от този инцидент бяха много по-малко, отколкото се очакваше. За по-малко от месец ме изписаха от болницата. 


  Дори в ежедневните обстоятелства виждам как Бог отваря пред мен пътя и ме превежда през дълбокото море. Той иска да бъдем свободни от всичко, което ни поробва, да не губим надежда и да не забравяме, че винаги е с нас.


  Молитва: Боже, освобождавай ни от всичко, което ни потиска. Молим се, както Исус ни научи: „Отче наш, Който си на небесата, да се святи името Твое, да дойде царството Твое, да бъде волята Твоя, както на небето, така и на земята. Хлябът наш насъщен, дай го нам и днес, и прости ни дълговете наши, както и ние прощаваме на нашите длъжници. Не ни въвеждай в изкушение, но избави нас от лукавия. Защото е Твое царството и силата, и славата, во веки, амин.“


  Мисъл за деня: Какво съм научил от собственото си избавление? Яри Морено (Пуерто Рико)


  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ СЛЕД КАТАСТРОФА.  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467898
Постинги: 2462
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930