Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2019 20:42 - Писани чинии
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 3663 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 29.06.2019 07:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Напоследък чиниите са конвертируема валута във вила Вилекула. Белите чинии! Може би 40 белчин за месец...
Миналата година започнах доста страхливо да опитвам да нашаря чинии - с едно такова притеснение - да не ги изцапам. Не знам къде се беше скрила Джаста-Праста тогава, тежък период...не ме бива никак като Циндил-Пиндил. И бързо се отказах. Нямах и десетина нарисувани.
Тази година посегнах несмело, още повече, че чиниите се пекат - за да се фиксира боята и да са издръжливи на ползване. Обаче като успях да се сдобия с 23 чинии срещу две-три нарисувани, стой та гледай! Джаста-Праста се развихри!



image

Това е първия ми ( не особено успешен)  опит по Матис - прицелих се в котката, която бърка в аквариума с рибките, но първо се пробвах по-лесна, според мен, цел :)



image

...плах е този опит за слънчева пътека по морето сутрин


image


image
 

Слънчогледите не са точно вангоговски, но се опитах

image


....нито пък мадам Матис прилича съвсем  на себе си...

image

но ме радва! 

И защото Шагал също ми е прелюбим, направих опит и по негово платно - 


image

Синия дом ( Синята къща) 


image

Отгоре на всичко...и се използват! 

image


Иска ми се целия свят да нашаря...Детски работи, винаги детството е в основата - неизживяното детство търчи по петите, преследва ме по днешните ми пътища,претендира за внимание, тропа с краче и държи да се наиграе....

image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Тези
26.06.2019 21:48
чинии са уникати - произведения на изкуството. Сигурен съм, че, ако ти поръчат няколко еднакви чинии няма да можеш да ги направиш /освен, ако не използваш някакъв шаблон/. Радвай се на страстта си и продължавай да ги шариш. Това занимание може да се яви и като много доходоносно дело в твоята биография. Тези уникати можеш да ги раздаваш по различни поводи на свои приятели и те - приятелите ти ще са горди, че притежават твои уникални произведения.
Продължавай - това ти е попрището - не го изпускай!
Пожелавам ти творческа муза и огромно вдъхновение!
Р.S. - при работата си влагай идея и творческа мъдрост, за да станат работите ти още по-ценни.
цитирай
2. kosara2008 - КРАСОТА
27.06.2019 17:08
и дава топли усмивки, благодаря, че сподели
цитирай
3. martiniki - mrazekoff - това е така, за добро или не,
27.06.2019 20:22
няма как да са еднакви, направих четири по бадемовия цвят на Ван Гог, всяка си е за себе си, изобщо мен не ме бива да се придържам към оригинал и не обичам да се повтарям, дори за готвене да става въпрос...а пари не съм печелила от изкуство, всичко до сега съм раздавала и подарявала - само ме критикуват децата...просто не мога да сложа цена, но в един момент може да се наложи, поне боите да си купувам сама, не да чакам рожден ден, че да ми подарят...поздрави!
цитирай
4. martiniki - kosara2008 - :)
27.06.2019 20:40
благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5778135
Постинги: 1125
Коментари: 15470
Гласове: 55656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031