Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2015 11:00 - Покрив и летни котета
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 5831 Коментари: 12 Гласове:
21

Последна промяна: 21.07.2020 21:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това лято беше много напечено, не просто горещо. Работата много, хората малко и лудницата пълна. Имаше един български филм "Покрив". Припомни ми се хуубавичко, но не като зрител...И не тъкмо като сюжет. Просто като покрив...

image

започна се с разкриването, свалихме набързо керемидите - това беше още в края на юни, когато децата завършиха, месец след бала на баткото
,
image

следва реновиране на керемиди - основно моя работа, както обикновено се оказвам най-квалифицирана в мазане и боядисване като бивш възпитаник на ТСА и дългогодишен посетител на курсове по рисуване - 

image

керемидите биваха разделяни на три категории и добре запазените боядисвани с гумена боя - гумирани сиреч...тъй като бяха няколко размера, следваше и такова категоризиране

image

след което съхнеха и после пак се нареждаха и наковаваха

image

...и тъй като баткото междувременно си хвана самолета за Англия - там беше решил да се труди за добро заплащане, продължихме без него, на девойката се падна честта да върви по билото и да носи керемидите...Да не нарушаваме традицията - семейно дело беше и този покрив.

image

няколко керемиди - ботевградски, от преди 50-ина години, бяха украсени с детелини и сърчица, пробити от стрела :)

image

image

голям зор, но всички керемиди бяха върнати на място и покривът грейна след месец


image

Основните ни лозарски дейности - включително гроздобера, доста поизостанаха покрай тази покривна работа, но ходехме да си работим и лозята и там попаднах на едни котета - малки, смешни и пъргави...намериха ме сред двора

image

това дойде първо и само, беше с издуто тумбаче и изглеждаше зле...скубеше му се козинката по врата

image

катереше се, за да ми се вре, докато бера


image

кацнало на една лоза...

image


image

Следващия път видях същото коте, но вече беше добре - тумбачето му не изглеждаше притеснително, и вратлето му си беше наред...напълно изникнала козинка! Чудо! Пак го нахраних...

image

на третия път работата се изясни - котетата бяха две, съвсем еднакви...близначета!

image

оказа се, че дори са три - това дойде последно... беше направо плюшено


image
 
цял ден обикаляха наоколо, играеха си и се катереха, боричкаха се и бяха щастливи


image

този разбойник беше най-пъргав

image

image

image

Много бързо изтече и това лято...Лятото изтече като пееща вода...тежко ми е, колко много пих от нея...бели стъпки, нежни като котешка следа, още за червената му песен песни пеят...

...То ще дойде пак....




Тагове:   покрив,   котета,   лятото,


Гласувай:
21



1. valeska - :)
13.10.2015 16:44
Летните етюди са шарени, като живота ни. Всеки от тях има своите стремежи, амбиции, грижи. Твоят летен етюд много ми хареса, Мартиники!
цитирай
2. tota - И на мен ми хареса, Марти!
13.10.2015 19:27
Невероятни сте, а котетата са разнообразили дните Ви!
цитирай
3. martiniki - valeska - шарени, да :)
14.10.2015 09:38
вчера успях да сваля снимките, три месеца събирани в тел...повече даже, много по-шарено е лятото, горе са два акцента - един по-бележещ го - като лятото, в което правихме покрива, и другият - за да не забравя котетата, момент за усмивка
цитирай
4. martiniki - tota - приват, Ати!
14.10.2015 09:40
ами неволята учи, какво да ти кажа - знаеш приказката:) общо взето всичко сами, не че е похвално, нито за препоръчване...

поздрави!:)
цитирай
5. donchevav - Обожавам котките, май вече всички ...
15.10.2015 21:52
Обожавам котките, май вече всички разбраха това! Но не знам кое ме впечатли повече - трите котета разбойници на лозето или полагането на семеен труд в майсторенето на...покрив! Винаги съм мислела това за връх в майсторлъка на строителите! Пък вие - с такава лекота, а пък и каква красота в крайна сметка! Наистина сте страхотни! Поздравления!
Прегръдка от мене с благодарност за двойно интересния постинг! Хубава вечер!
цитирай
6. martiniki - donchevav - котета са за обичане, Вени, такива калпазани и гальовници:))
19.10.2015 09:47
това е втория покрив за фамилията...първият беше преди три години и там моето участие беше минимално, но това лято наваксах

Цяло лято стояха снимките във фона, докато се наканя да ги сваля, затова стана двоен..Благодаря! )
цитирай
7. sestra - и да не коментирам, ако нямам време,
19.10.2015 11:10
твоите постове са незабравими за мен. Така и тези котета... светът е прекрасен и котки дебнат отвсякъде :) А тази перфектна работа с покрива е пример за мен. прегръдка!
цитирай
8. martiniki - sestra - :))
19.10.2015 16:23
благодаря ти, Мире. Тук стоя на въпреки от три години, освен по навик и от инат, заради малкото останали човеци
цитирай
9. sestra - Стой,
08.11.2015 14:18
и ще дойдат още!
И аз съм си тръгвала с погнуса неведнъж. Тук съм заради нас.
цитирай
10. vanyavanya - Друго си е
11.11.2015 15:34
с надежден покрив! :)
цитирай
11. martiniki - sestra - понякога съм реката,
20.11.2015 07:44
Друг път -камъка на дъното и...стоя ;)))
цитирай
12. martiniki - Ваня - покривът е важен...
20.11.2015 07:46
Но понякога ти пречи да растеш ( струва ми се цитирам Станислав Лец)

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5778130
Постинги: 1125
Коментари: 15470
Гласове: 55656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031