Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 16:40 - Основание за пролет и мечтата на заека
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 13021 Коментари: 30 Гласове:
41

Последна промяна: 30.03.2013 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отдавна не бях рисувала бутилки, поне от есента. Обичам да се занимавам, от няколко години все шаря и си имам две полици за писаните стъкла, които артисат. Напоследък  нещо желание ми липсваше, пък и с не_какви_ да_ е бутилки трудно се сдобивам. Скоро ми подариха една по- интересна бутилка и покрай нея нарисувах още две.  

image

бутилката е опасана със замък, който има опасни островърхи кулички, по тях се веят  знаменца, по стената на замъка пълзи розов храст, а най-горе - на капачката, така де, на връхната кула е седнала една принцеса - дъщеря ми веднага каза, че е за нея, защото като малка смяташе, че е принцесата на Царевец. Така и не стана свястна снимка

image

съвсем простичка дряновка ( на дряновата тояга казват дряновица, на бутилката с цъфнал дрян значи - дряновка)
Компенсирам липсата на пролет наоколо и се получи доста цветна следващата - всесезонна може да се нарече...

image

 откак се строши бутилката с четири сезона преди няколко години, се каня да направя нова

image

има си три цели сезона и една съъвсем малка зимичка  - просто едно квадратче, защото ми се видя много дълга тази зима, започнала на 18-и ноември и още не отминаваща

image

за първи път се опитах да и направя шарено гърло и един текстилен елемент залепих, сега се питам дали мога да го напръскам с нещо - с лак за коса например, за да не се разлепи...Шарено предизвикателство към пролетта ми се иска да хвърля, (предпазливо все пак, да не строша бадева писана бутилка) да я подтикна да си спомни къде си е забравила боите и изобщо да се сети, че и е време и да се намира тутакси.

image

сега на полицата има и две бутилки, които са ми подарък от indi - най-хубавите две


Преди време съм представяла и едно оцветяване на зимата

Вчера времето си беше зимно, доста дъждовно и чак отблъскващо, но следобедът ми се оказа един пухкав и весел, благодарение на ей тази чисто нова книжка

image

Това е историята на заека, която чух за първи път миналата пролет, която Мария направо създаде - освен, че я написа, направи и зайците, които я населяват, както може да видите тук ,и сега вече със собствена книжка, мечтата на заека заживява свой живот . На мен причини ей такава усмивка, от тук до морето - толкова идейно е изпълнена. Това е една пъстра книжка, пълна с небе, море, зеленчуци и добри зайци. И не е само за деца, за всички е.

image




Гласувай:
41



1. stela50 - Светло, цветно ... приказно ... Чудесийка ...
29.03.2013 17:45
Радвам се на твоите рисувани бутилки,
усмихвам се на книжката със зайчетата
и последната снимка...
Благодаря, Марти ... много е хубаво.
Приятна вечер !
цитирай
2. bven - Фенка съм ти на оцветените бутилки:))
29.03.2013 19:56
Поздрави!
цитирай
3. monna - Марти,...
29.03.2013 20:39
...нарисувай една на различни по цвят точки, но като спирали и ги съедини с черни линии.
Представяш ли си?:)
цитирай
4. megg - Пъстро и слънчево!
29.03.2013 21:27
Шарени глътки радост в намусените дни! :)
Поздрав, Марти! И за Мария - хубаво е да разгърнеш книга за любовта, радостта и морето!
цитирай
5. martiniki - stela50 - благодаря, Таня,
30.03.2013 06:41
днес сме като в чаша мляко - толкова е гъста мъглата, но някъде отвъд нея върви към нас пролетта и зайците сбъдват мечтите си:)
цитирай
6. martiniki - bven - привет!
30.03.2013 06:42
Благодаря ти.
Поздрави!
цитирай
7. martiniki - monna - здравей, Мон :)
30.03.2013 06:44
правила съм на спирали, но златни само, ще пробвам с цветните точки ( трудно остават точки - разливат се обикновено, но да видим!)
цитирай
8. martiniki - megg - днес направо е невидима събота (засега)
30.03.2013 06:46
дано се вдигне мъглата! Но пък гълъбите така вдъхновено гукат току над главата ми, че потвърждават пролетта. Сигурна е, макар да не се вижда;)

Поздрави, Меги! Благодаря!
цитирай
9. iliada - Хубава идея!Рисувала съм на бур...
30.03.2013 09:42
Хубава идея!Рисувала съм на буркани ,но на бутилка още не!Ще трябва да се огледам и аз за някоя по -интересна )
цитирай
10. martiniki - iliada - на буркани още не съм,
30.03.2013 10:55
трудно се намират интересни бутилки. Обичам цветните стъкла и матовите зелени:)
цитирай
11. elidea - Цяла разцъфнала градина!
30.03.2013 11:17
Приказни са твоите рисувани бутилки! Която и да вземеш в ръка ще ти разкаже нещо свое. Дори начина, по който ги представяш, е много интересен - Ако няма вълшебство, скрито в замъка и принцеса, която да открие, как ще дойде пролетта - толкова свежа и ярка, като разцъфналия дрян, да стане дом на младото и на узрялото лято, и да бъде топла и изискана като специална вечер....
Пазя една бутилка, пълна с макове и много й се радвам, а и една друга, която ми се струва интересна, пазя да ти я дам - тя е зелена, с един релефен грозд и може би се казва Лозата. Все някога ще ти я дам :)
Прекрасна книга е направила Мария Донева! И малки и големи да мечтаем заедно :)
цитирай
12. sestra - Не знам с какво си ги лепила
30.03.2013 11:19
текстилните елементи, Доре, с С200 се залепват безотказно и неделимо. А намажеш ли ги отгоре пак с него леко с мека четчица, може да си загубят от свежестта, но не чак толкова. Няма да лъщят, а ще са стабилизирани. Трябва да им направиш хубави снимки, светлината да е добра! Хубави почивни дни, сестричке :)
цитирай
13. elineli - Много е трудно
30.03.2013 14:19
рисуването по неравна стъклена повърхност, Небесност.
Точките не се разливат, ако направиш контур и го изчакаш да изсъхне. После е само запълване. Другият вариант е изрязване на кръг от фолио(отново контур). Като го залепиш върху бутилката остави я в легнало положение и след това рисувай, но пак трябва да съхне в хоризонтал.
Моята страст е керамиката. Рисувах преди време една Слънчева серия - ръкатници, чадърници, саксии,
вази, купи и плата, но там и рисуването и стабилизирането са по лесни, защото си си направил основа. Сега имам само спомен от тях в лицето на мъничка саксийка с лалета.
Стъклото ми е около петнайсетина бутилки опит, но е наистина трудно. Боите се разливат и търпението ти трябва да е безгранично.
Представям си как би заредила със Слънчевото си вино една от горе до долу изографисана гарафа с гроздА!
Човек да се опие от вида и ще е! :)
Не се отказвай, Небесност. Подкрепата ми в заешка прегръдка имай! :)

цитирай
14. martiniki - elidea - качих и на пълната полица
30.03.2013 16:45
една снимка, наистина е шарения...На другата - горната, която по-трудно се снима, има и една картина с макове:)
Благодаря ти за светлия "прочит" и, че си помислила за мен и запазила бутилка!:)
Ще се радвам да я взема от ръцете ти един ден тази "Лоза"

Много е забавна книжката, има супер свежи идеи - като морковчета!
цитирай
15. inel379 - Винаги съм харесвала твоите бутилки!:)
30.03.2013 17:02
Независимо от сезона - усещане за раздвижване на духа!
Всяко творчество е свързано с това.
Винаги се усеща, когато на човека му идва отвътре.
Трепти, трепти...
Предава се приливно и ти говори на свой език...
Благодаря ти, мила!
Хубава вечер!:)
цитирай
16. makont - Заешко слънчево е при теб,
30.03.2013 17:09
духът е излязъл от бутилката и връщане няма. Красотата е навсякъде. Усмивки, Доре!
цитирай
17. martiniki - sestra - лепих
30.03.2013 17:12
със секундно лепило, импровизирах. Имам С 200, ще опитам с шарената прежда и друго да "облека".
Благодаря за съвета, сестричке. Помолих момиченцето да направи снимки и смених едната.
цитирай
18. martiniki - elineli - благодаря за препоръките, небЕЛи,
30.03.2013 17:53
не съм опитвала с шаблон досега, по - джаста-праста е моята. Като се въоръжа с времетърпение и си взема една таблетка старание ще опитам! Някой ден:)

Да, има гарафи с разни релефни формички и ми е минавало през ум да купя...Някой ден.
Благодаря ти, съседке!
цитирай
19. mamas - Прекрасно!
30.03.2013 18:11
Оцвети ми настроението :)
цитирай
20. martiniki - inel379 - камбанка :)
30.03.2013 19:25
Аз ти благодаря за тънкия усет и добрината да споделиш. Хубава вечер и добра неделя!
цитирай
21. martiniki - makont - цяла пролетна седмица
30.03.2013 19:30
без слънчево участие. Човек може да полудее. Добре, че си пооцветявах малко и зайците разведриха работата.
цитирай
22. martiniki - mamas - привет, Славе!
30.03.2013 19:37
Прекрасно да е настроението и цветно около теб!
цитирай
23. justivan - Красиви са ... :-)
30.03.2013 19:40
Красиви са ... :-)
цитирай
24. martiniki - justivan - ехей, радвам се!
30.03.2013 20:47
Поздрави!
цитирай
25. feishtica - Чудни са ти бутилките!
30.03.2013 21:42
И те са си вещерска работа. Представям си билковите отвари на Маграт Чеснова в такива бутилки.
цитирай
26. martiniki - feishtica - пълня ги с
31.03.2013 07:27
пелин основно, поне в зимния период:)
цитирай
27. indi - :)
31.03.2013 19:11
И аз не съм рисувала бутилки от миналата година, но посъбрах някоя и друга бутилка , попълних си кутията с лакове и други джундужурии и пак ще започвам..:) Голяма любов е това!:) За запечатването на нещо върху бутилка, най- добре е с безцветен лак. Има спрей спациален за стъкло, а става и с безцветен лак за нокти.
А тия зайовци са направо великолепни! Много ми се иска да прочета историята! Кои книжарници обитава? А детето в мен е във възторг от опследната снимка! Ама толкова са миличкииии! Преди години бях шила едно куче на дъщеря ми..Стана много хубавичко, но го забрави в един тройлей.Направих й ново и доста врме го пази, после..го опдарихме някъде, не помня на кое дете вече..Но лично ушит заек някакъв може би ще си направя..:)
цитирай
28. martiniki - indi - усети се днес разпролетяване и
31.03.2013 22:16
си обитавам последния ден на март разточително, доколкото мога, като се има предвид, че ни измъкнаха цял час още в тъмна доба.
С лак не съм опитвала да запечатвам, когато се сдобия ще опитам.

Щастливо занимаване!
Книжката сигурно вече я има по книжарниците, а зайците са по страничките - като портрети по стените;)
цитирай
29. zvezdichka - Свежо, пролетно
02.04.2013 14:50
и цветно ухание се разнася в твоя блог и зайковците в планината са много красива и мила картинка :).
Малко му трябва на човек, за да започне да твори, но това, което създават ръцете му и душата му носи удовлетворение и много радост! Не спирай да твориш Доре! Желая ти пролетно вдъхновение!
цитирай
30. martiniki - zvezdichka - aприл разкри същинската пролет
03.04.2013 07:22
просто невероятно е каква работа е свършила за десетина дни - всичко наоколо цъфти, жужи, расте, синее и се заленее...
Благодаря, Цане! Бъдете здрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5800513
Постинги: 1126
Коментари: 15478
Гласове: 55708
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930