Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 22:00 - За котките, врабчетата, в средата за морето
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 4488 Коментари: 12 Гласове:
25

Последна промяна: 03.03.2013 19:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не мисля, че има пряка връзка, но един си заминава, друг се връща. Скоро по пътя си с радост забелязах един стар позабравен вид храст - храст с врабчета. Много бяха, поне двайсет броя перушинести топчици из клоните. Това в началото на метежната седмица сега ми изглежда като още по-добро знамение.

image



Морето ми е от събота и неделя. Направихме си собствен мирен протест като прекосихме града надлъж от север на югоизток? не съм сигурна - до гарата. Новото е, че като вървиш от ЦУРК-а, сега хотел "Парк", към плажа, море не се виждa. Има една висока пясъчна дига по цялото протежение на брега. Сигурно е добро решение, но някак ме ограби, поне в първия момент. Почувствах се за миг като измамена...

"Ама къде ми е морето?"

.image


aаа там си е!

image

image

Вдигнали са дългата дюна, за да не може морето безпрепятствено да залива крайбрежната алея - много се катери през зимата, ще му се и на него по улиците да марширува, да протестира...Голям скандалджия е, всички го знаем как оглушително реве, ако реши.

image


Тъжно беше този път морето, студено и дръпнато. Взех си няколко миди, в джоба на палтото ми още има песъчинки. Сърдити песъчинки, сиви и без блясък.

imageimage

Голямо пране ни чака. Пране и простиране. С хастара навън. Аз взимам мерки редовно, а вчера котката реши да инспектира пералнята - не и хареса  и набързо се омете.
На котката и дай мишки. На мишките пък никаква котка не им давай. За да потанцуват, поне през февруари. 
Освен, ако не са шоколадови. Аз само такива намерих из снимките си. Който изяде шоколадова мишка ще се усмихва чеширски. Или поне чешитски.

image

Предмартенски алисини залисии, вълни и вълнения. Един истински герой ни е нужен сега, истински като от приказка. Храбър, добър и самопожертвователен.  И всички вълшебни сили, феи и бели магьосници да са му на помощ.




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Бих казала, че много герои ни тря...
21.02.2013 22:29
Бих казала, че много герои ни трябват сега и една истинска вълшебна приказка, в която ламята да бъде убита, за да растат златни ябълки.
цитирай
2. martiniki - kasnaprolet9999 - трябват, как не,
21.02.2013 22:36
мисля си тези дни как хората се отвратиха и никой, който има качества и лидерски потенциал, не ще да се цапа с политика, а ще трябва някой все пак да се пресмели, иначе старият цирк, дето го знаем до белег, ще се врътне
фалшивото ни време роди фалшиви герои
цитирай
3. tit - Хубаво е да зърна този стар разбойник - морето сред зима!:))
21.02.2013 23:03
Я - как е обезопасЕн!:))
Като справедливи искания!:р

Всяко време си намира героите, както всеки храст - врабците!
Природа.:)
цитирай
4. syrmaepon - За героят не знам, но виж магьосн...
22.02.2013 07:54
За героят не знам ,но виж магьосниците и феите може да бъдем и ние ) ама сме забравили или по-точно изгонили магията от нас - като дига срещу морето
цитирай
5. martiniki - tit - стар и вечно млад:)
22.02.2013 09:33
Хубаво сравнение:) Сравнения! За врабците цяла зима се оглеждам и напоследък са все повече и повече - сигурно и с героите е така;)
цитирай
6. martiniki - syrmaepon - и аз не знам
22.02.2013 09:35
но се надявам. Гледам да не прогоня магията, колкото и да не е лесно на тези години и в тези времена:)
цитирай
7. jabalka - Позддрави и от мен Марти!:)
22.02.2013 14:05
Добрият Тодор Колев... Покой за душата му и с Обич!
Песъчинките са сиви в очакване на знойно лято и те са като хората, спят и спират времето там където са били щастливи!
Врабците са велики и изобретателни- имат пъргав ум! Харесвам ги много!
Мишките - има едни много симпатични горски мишлета обичам да ги откривам в някой стар изкорубен дънер - скрити и наблюдаващи кипежа на живота...а котарачето е сладурче!
Бъдете здрави!
цитирай
8. makont - Хей, Марти, за простирането на прането ме викай и мен,
22.02.2013 20:50
обещавам да изровя жълтите гащи. Усмивки и поздрави на морето, никога не съм го виждала през зимата.
цитирай
9. martiniki - jabalka - поздрави, ябълко мила:)
22.02.2013 21:14
Врабчетата ми бяха залипсвали. Тази зима в града предимно гълъби, врани и свраки. Котето захитрява твърде бързо, вече развали едната брава от висене на нея и сега си отваря съвсем лесно.
цитирай
10. martiniki - makont - ахаа, шегаджийка:)
22.02.2013 21:18
утре ще простирам (протестирам си откак простирам - почти;), стига да спре дъждът. Ще му пратя мартеница на морето, изглеждаше ми обидено, че са го скрили с този параван от пясък.
цитирай
11. cornflower - перушинести топчици
23.02.2013 10:16
благодаря ти!
цитирай
12. martiniki - cornflower - a днес - патици!
23.02.2013 20:06
изобщо тези дни са на птици, Люба

поздрави, бунтарке на цветовете!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5777249
Постинги: 1125
Коментари: 15470
Гласове: 55655
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031