Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2012 12:00 - Свят, с цветя изваян. Неделя Вая
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 14346 Коментари: 34 Гласове:
49

Последна промяна: 21.04.2012 06:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Черешите цъфнаха и градината отсреща е пълна с леки пролетни облачета.

imageimage
 
Лазаровден е. Предстои Цветница. Изобщо са дни на дърветата в цвят и цветята. Вая неделя. Изваяна от цвят и цветя неделя.

image

едно дърво в градската градина ме грабна със ситния си нежнорозов цвят


image

това пък е първото розово дърво по градските ми маршрути - всяка пролет освен с цветове е закичено с мартениците на децата от близкото училище

image


А това тук цветенце - момиченце, което кротко си играе в пясъка, е Лидия, която днес става

image 
на три годинки. Да е жива и здрава на родителите си! Да расте и порасне голяма красавица. Умница-хубавица!

image


image

под снимката има  вратичка към рецепта за великденски лястовички :)

image

Ето един свят с цветя, в цветове изваян. Картината е на prashink
aЛидия също:)


Да е честит денят на именици, рожденици и здравни работници! Здраве, цветно и празнично настроение!

п.п. - 8.04.

image

imageпрасковените и черешови градини по пътя към морето са нацъфтели

image

градинката на мама също, предстоят лалетата

image

морето на осми, дъждът заваля като пристигнахме и имах броени минути с него





Гласувай:
49



1. bven - Пролетно, светло и нежно..:)
07.04.2012 12:17
Честит празник на всички и нека да е красив този свят!
цитирай
2. mmmmmmmmm - Честит празник!
07.04.2012 12:20
Да ти е празнично и весело!!
цитирай
3. ufff - Красотички! Я, колко е пораснала ...
07.04.2012 12:29
Красотички! Я, колко е пораснала Лидето!

Хубав постинг (не намерих само вратичката)!

{}
цитирай
4. jabalka - Поздрави най- сърдечни!
07.04.2012 12:35
Светли празници на цялото семейство!
Черешата е като принцеса в царството на приказките!
цитирай
5. mariniki - прекрасен празничен постинг...
07.04.2012 13:37
свежо и красиво
е всичко наоколо
възражда се животът
с ново начало...
бели и цветни
ни радват цветята
птичи песни
огласят полята..
на крилете бели
на облак небесен
Бог нивата човешка
с любов засява...

*
най-сърдечен поздрав за теб...
и светъл пролетен ден..
цитирай
6. daan - :)
07.04.2012 14:07
преубаво
имај прекарсен ден:::)))
цитирай
7. tili - Най ми хареса пясъчника
07.04.2012 14:12
с трите хлапета:)))
Да е жива и здрава Лидия! Три години си е сериозна възраст;-)))

Честит празник, Дорче!:*)
цитирай
8. sande - Поздрави на черешовата градина!
07.04.2012 14:30
Тя ще ти радва очите докато си почиваш след като приключиш с пепеляшниченето. /моя любима дума, научена от теб.
цитирай
9. magicktarot - Честит Празник, Дора-Марта!
07.04.2012 14:55
Да е жива и здрава Лидия! Бъдете и вие здрави, щастливи и винаги в разцвет! Днес имаме и Лазарки, и мъжът ми е рожденик, изобщо - и при нас се насъбраха празници! :) Любимото ми време!
цитирай
10. yotovava - Пролет е,
07.04.2012 14:55
непоклатимо!
цитирай
11. zebb - Пролетен привет, Мартиники! :) И ...
07.04.2012 15:18
Пролетен привет, Мартиники! :)
И пожелания за светли и радостни празници!
цитирай
12. katan - Проленно-зареждащ и изВАЯн свят!
07.04.2012 15:22
Поздрави!
цитирай
13. stela50 - Хубав празничен ден ,Марти ...
07.04.2012 18:08
Светъл , слънчев и красив . Много хубави снимки с ухание на
цъфнали дръвчета и пролетни цветя ... и играещи деца ...
Прекрасен постинг , събрал всичката красота на пролетта !
цитирай
14. martiniki - @----``->---~~-----/------------->------~~
07.04.2012 18:45
bven - нека е!



___________


mmmmmmmmm - весели празнични дни и на теб!

___________

ufff - о, видях и твоите морски съкровища, но цял ден съм напред-назад, дори сега си дооправях празничната публикация... пораснала е много Лидето, а как говори и рецитира... ум да ти зайде!:)


___________

jabalka - поздрави и благопожелания, светли и цветни празниците!

_________

mariniki - богатеем напролет, толкова красота наоколо! Празнично настроение и вдъхновение и за теб!



______________


daan -Прехубав и твоят ден!

_________________


tili - оня ден си стояхме с Катя и наглеждахме децата в пясъчника - това си е едно сериозно място за социални контакти, наблюдавахме групичка деца от няколкомесечни до три-четиригодишни, която е като мини общество. Изключително поучително...някои хора комай никога не излизат от пясъчника

________________

sande - градината ми е награда:) пепеляшнича си и я гледам, тя ми беше тукашното море в началото, черешово море;)


___________

magicktarot - благодаря, Соня! Гледай ти, овен значи. Да не е и 70-и набор? Да е жив и здрав!

___________


yotovava - много шарен ден, с няколко преросявания и много слънце, зелен и цъфтящ свят:)


____________


zebb - поздрави и за вас! Моренцето сигурно е прекрасно днес!



_____________

katan - поздрави!



_______________



stela50 - да, хубав и празничен. Ненапразен, пълен ден:)




Благодаря ви!


цитирай
15. teachme - Поздрави, Доре:)
07.04.2012 18:48
Хубави, светли и цветни празнични дни!
Този нежно розов хубавец не е ли рошков:)
цитирай
16. tota - Здравей, Марти!
07.04.2012 19:47
Чудесни снимки, курабии, картина, прекрасна музика - всичко ни води към празничните дни. Нека все да е празник в душата ти!
Хубава вечер на Лазаровден и още по хубава Цветница утре!!
цитирай
17. indi - Много красиви,розови и бели
07.04.2012 20:13
пролетни прашинки! Да ги цункаш от мен като ги видиш пак!:)
И картината,и лястовичките...Чуден пролетен постинг!:)
цитирай
18. martiniki - Благодаря, момичета! Красива пролет!
07.04.2012 20:25
teachme - привет, Вале:) И за теб чудни празници! Рожковите по-късно цъфтят, още седмица поне:)


tota - здравей, Ати! За теб също празници на сърцето да са! Светла Цветница!



indi - непременно! Да видиш най-малкото прашинче - все едно излязло от Слънчевия град, истинска розичка
цитирай
19. vladun - Да е жива и здрава малката госпож...
07.04.2012 21:13
Да е жива и здрава малката госпожица:)))

Светли празници, Марта!
цитирай
20. megg - Цъфнали облачета
07.04.2012 21:24
И кацнали при нас за радост на душата. Хубости, хубости! - и пролет, и цветя, и дечица ... Да е здрава и усмихната голяяямата тригодишна Лидия!
Марти, привет, радвам се, че видях лястовичето ято, преди да е отлетяло! Браво на майсторите! :))
Светла, пълна с ухание и красота Цветница!
цитирай
21. injir - Prolet!!!
07.04.2012 21:51
Prolet!!!
цитирай
22. elineli - Цветя
08.04.2012 09:12
в очите ти неспирно да цъфтят, Небесност! :)
цитирай
23. syrmaepon - Честит празник на всички
08.04.2012 09:23
и светли дни цяла година!
цитирай
24. elidea - Честита да си на Цветница, Марта!
08.04.2012 11:46
И всички дни да са ти цветя! Самата ти си цвете!
цитирай
25. alexs - Поздрави и честит празник на цве...
08.04.2012 17:37
Поздрави и честит празник на цветята !
цитирай
26. prashinka - Благодарим за празничната изненада,
08.04.2012 21:44
пролетна Марте! Вече наистина сме на три и сме мнооого, мнооого големи... :)

И ти изпращаме най-цветните прашинкови прегръдки!!!

С обич: прашинките
цитирай
27. prashinka - Благодаря ви от сърце megg, vladun, indi, magicktarot, tili , ufff,
08.04.2012 22:44
за топлите пожелания!

И красиви пролетни празници на всички, открили светлината на вълшебната словесна палитра, оживяла в този постинг!
цитирай
28. magicktarot - 65 набор е овенът, змия по китайския зодиак :)
09.04.2012 10:32
Благодаря ти, Дора-Марта, най-хубави пожелания и за твоя рожденик!
цитирай
29. pevetsa - БЪДИ!
09.04.2012 17:44
Доре, нека Господ Бог благослови дните ти с ОБИЧ и ЗДРАВЕ!
Прегръдки топли за теб :)))))))))
Алекс
цитирай
30. monaliza121 - Светлина и щастие в дома ти. Март...
09.04.2012 18:02
Светлина и щастие в дома ти. Мартиники!:))
цитирай
31. martiniki - Благодаря!
10.04.2012 10:06
injir, elineli, syrmaepon, elidea, alexs, pevetsa, magicktarot, monaliza121 - пречистваща да ви е тази специална седмица! Велики празници!:)
цитирай
32. aqualia - Здравей, Многоцветна!
12.04.2012 00:41
Днес тук ни удави и е по-студено отколкото при вас. Личи си Пролетта на кого е, започвам да ревнувам, че само при вас тя е истински красива!!! А ти й правиш такива нежни капанчета, че тя винаги първо да се връща при теб! Светли празници, мила!
цитирай
33. martiniki - aqualia - здравей, Лия!
13.04.2012 08:43
Извинявай за забавянето, тези дни цветовете ми помръкнаха доста, но се вадя по мюнхаузенски от батака.
Люляците вече са напъпили, рожковите също. За черешите да не говорим - такава прелест са! Ще пробвам да кача една череша за теб
цитирай
34. анонимен - Свят
20.04.2012 16:47
Свят

Аз си казвах, че аз виждам света. Но целият свят бе недостъпен за моя поглед и аз виждах само части от света. И аз наблюдавах свойствата на тези части и наблюдавайки свойствата на частите, аз правех наука. Аз разбирах, че има умни свойства на частите и има неумни свойства в същите тези части. Аз ги делях и им давах имена. И в зависимост от свойствата им, частите на света бяха умни и неумни.
И имаше такива части на света, които можеха да мислят. И тези части гледаха други части и мен. И всички части си приличаха една на друга и аз приличах ан тях. И аз разговарях с тези части от света.
Аз казвах: Гръм части.
Частите казваха: Сноп време.
Аз казвах: Аз съм също част от трите завоя.
Частите отговаряха: Та ние сме малки точки.
И изведнъж аз престанах да виждам тях, а после и другите части. И аз се изплаших, че ще рухне светът.
Но тук разбрах, че не виждам частите поотделно, а ги виждам вкупом. Отначало си мислех, че това е НИЩОТО. Но после разбрах, че това е светът, а това, което виждах преди, не беше светът.
И аз винаги знаех, какво е това свят, но което виждах преди, аз не го познавам и сега.
И когато частите изчезнаха, то техните умни свойства престанаха да бъдат умни и техните неумни свойства престанаха да бъдат неумни. И целият свят престана да бъде умен и неумен.
Но тъкмо аз разбрах, че аз виждам света – и аз престанах да го виждам. И аз се уплаших, мислейки, че светът е рухнал. Но докато аз така мислех, аз разбрах, че ако би рухнал светът, то аз така вече не бих мислил. А аз го гледах, търсейки света, но не го намирах.
А после и да се гледа нямаше накъде.
Тогава аз разбрах, че докато имаша някъде да се гледа, около мен е имало свят. А сега го няма. Има ме само мен.
А после аз разбрах, че всъщност аз съм света.
Но светът – това не съм аз.
Въпреки, че в същото време аз съм света.
А светът не съм аз.
А аз съм светът.
А светът не съм аз.
А аз съм светът.
А светът не съм аз.
А аз съм светът.
И повече аз нищо не мислех.

Даниил Хармс
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5776606
Постинги: 1125
Коментари: 15470
Гласове: 55654
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031