Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2017 14:12 - Oh, mine Summer Wine ..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1477 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 21.06.2017 18:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  
             image
        

 Oo, mine  Summer Wine ;))

https://youtu.be/1_fz6RGf7Pg

Natalia Avalon & Vile Valo.

 

     
       image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - сeгаа ,искате ли..преводче? ..или само ..Вино и целувки..
21.06.2017 14:19
Strawberries Cherries And An Angel's Kiss In Spring
My Summer Wine Is Really Made From All These Things

I Walked In Town On Silver Spurs That Jingled To
A Song That I Had Only Sang To Just A Few
She Saw My Silver Spurs And Said Let's Pass Some Time
And I Will Give To You Summer Wine
Ohh-Oh-Oh Summer Wine

Strawberries Cherries And An Angel's Kiss In Spring
My Summer Wine Is Really Made From All These Things
Take Off Your Silver Spurs And Help Me Pass The Time
And I Will Give To You Summer Wine
Ohh-Oh-Oh Summer Wine

My Eyes Grew Heavy And My Lips They Could Not Speak
I Tried To Get Up But I Couldn't Find My Feet
She Reassured Me With An Unfamiliar Line
And Then She Gave To Me More Summer Wine
Ohh-Oh-Oh Summer Wine

When I Woke Up The Sun Was Shining In My Eyes
My Silver Spurs Were Gone My Head Felt Twice It's Size
She Took My Silver Spurs A Dollar And A Dime
And Left Me Cravin' For More Summer Wine
Ohh-Oh-Oh Summer Wine

Ok,..see yoo at 20 00 O 'Clock :))
цитирай
2. milady - ето..набързо..моята версия ..за Любовта..
21.06.2017 18:46
имам ягодки, черешки и
ангелски целувки в пролетта
моето лятно вино е направено от всичко това
отидох до града ,да разходя моите
сребърни шпори, и си подсвирвах песента
една случайна весела песен....
а тя ме видя със сребърните шпори,
и ,ми каза така...
нека мине още малко време..
и от моето лятно вино
ооо, моето лятно вино..ще те почерпя..
Ягодки , черешки, и ангелски сълзи,
моято лятно вино е направено от
всичко това..
хайде свали си сребърните шпори
помогни ми , докато чакам..
и аз ще те черпя от моето лятно вино..
оо, моято лятно виноо..
очите ми шареха бързо, а
моите устни бяха безмълвни..
опитах да се поправя ,но
тогава обърках стъпките....
а тя ме поправи някак небрежно..
и, след това ми даде да опитам виното..
оо, оо лятното вино..
когато се събудих, слънцето
светеше в моите очи..
моите сребърни шпори бяха изчезнали,
а, главата ми тежеше като две..
тя ми донесе сребърните шпори
и ми взе последният петак,
и тогава пожела да ми налее..
още лятно вино пак..
оо, ооо лятно вино..дааа..
цитирай
3. katara - Jaa, wohl:))
21.06.2017 21:29
Песента "Summer Wine", в изпълнение на Ville Valo & Natalia Avelon, е 4-ят най-продаван сингъл през 2007 г. в Германия и е сертифициран като Платинен от BVMI.
цитирай
4. nalia - Няма изтрезняване, Ю!
22.06.2017 17:05
:)
цитирай
5. milady - нема майтап...Любовта е лудост ..до гроб, налии..
22.06.2017 19:07
nalia написа:
:)

цитирай
6. tikoev - Аз я харесвам в този вариант: htt...
24.06.2017 09:07
Аз я харесвам в този вариант: https://www.youtube/watch?v=Bj6nhpC5Qbo
:)
цитирай
7. milady - Oo,,super,thank s..I like it :))
24.06.2017 17:48
tikoev написа:
Аз я харесвам в този вариант: https://www/watch?v=Bj6nhpC5Qbo
:)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2269206
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол