Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 20:41 - Октомврийски лица
Автор: martiniki Категория: Изкуство   
Прочетен: 7656 Коментари: 14 Гласове:
12

Последна промяна: 05.03.2010 16:24


Лицата на октомври не са малко. Може да са всякакви, може да са различни за всеки...  Няколко са за мен. Миналата година си взех едно такова лице и го сложих в рамка. Всъщност това е снимка на миналогодишната есен :

image

Мислех си , че е време да го подменя, но още не съм свършила тази работа.

Другото лице на октомври са ароматните рози, които сменям във вазата - те всъщност са присъствени от май до октомври, и си мисля, че би трябвало вече  да са сменени от хризантеми - подходящи за лице на този месец, но все още са рози.

image

Едно друго лице са кестените, изневиделични терористи по тротоарите, не им се сърдя на набезите, събирам по някой търкулко
Напоследък лице на месеца се явява и пилешката супа, която се наложи по здравословни причини като лице на месеца, ходим да хапваме в един стар двор, където пък си намерихме едни много игриви котета

image


image

Добавих и това, което е толкова красиво сега - лицето на листата преди да са поели към земята. Липсва ми само едно - онова безкрайно притеглящо ме,  утихнало лице на октомврийското море.

В общи линии  не се оплаквам - октомври е богат откъм приветливи лица, усмихнат е превесно и никак не ми се пуска.


image

Междувременно се сетих за още едно от близките ми проявления на октомври - тиквите разбира се.

Тъй като нямам октомврийска снимка на кестените, едно стихче с кестени за финал.

( п.п. Извиних се вече, че нямам снимка на кестени и пробутах стихчето, но тази сутрин си снимах клавиатурата, която всъщност е украсена колкото е възможно и заредена положително! )

image


Под картечните откоси на кестените -
изпозастреляни тротоари,
улучени улици, нацелени минувачи.

Есен.


Чиста импровизация е стихчето, защото не открих онова, което съм писала преди три лета, или по-скоро есени, но пък точно така си става за лице на месеца. На този единствен, прекрасен, независим октомври.










Гласувай:
12



1. eliana - :)
24.10.2009 20:53
.....колко права бях за чакания Октомври,
нали е неподражаем!
кестенен ,есенен ......
цитирай
2. martiniki - права си, дори и лежерно полегнала:)
24.10.2009 20:57
даа, ама остана толкова малко :(

опитвам се да си спомня стихчето, сега си мисля, че бяха револверни откосите на кестените, ама как откоси, пък револверни...

май се сетих

Револверни утра

Тракат канонадите кестенни

Вечно изпозастреляни тротоари

Есен е
цитирай
3. elinora - martiniki,
24.10.2009 20:57
хубави са твоите есенни нещица...Аз пък си тананикам една детска песен за есента - ,,Грабна лятото торбичка, пълна с есенни листа и зад китната горичка тръгна си едва, едва...Седнало на бука стара мрежа паяче плете, а наведен над буквара Мечо нов урок чете,,
цитирай
4. hel - Ей, че есенно слънчево ми стана при ...
24.10.2009 21:06
Ей, че есенно слънчево ми стана при теб!
Нека ти е се хубаво, Марти!
цитирай
5. martiniki - elinora
24.10.2009 21:08
само лицеприятните нещица съм показала, другите са си за мен...

хубава есенна песничка, върти ми се на мен една, как беше

вятърко листи в гората пилей, косето-босето вече не пей...с пойните птички отлитна на юг, есен е вече пристигнала тук...

запитах се сега за косето босето, докато се мъчих да я измътя тая песничка, ама наистина ли е пойна птичка и си хваща юга наесен
цитирай
6. elinora - Да,
24.10.2009 21:14
косът е от заминаващите птици...Само ние оставаме в зимата и снеговете и сивите врабчета...
цитирай
7. martiniki - hel
24.10.2009 21:14
нека ти е радостно и слънчево!
цитирай
8. martiniki - elinora
24.10.2009 21:23
оставаме си със зимата - няма лошо, аз се самовъзпитавам в приемане и харесване на зимата - действа! води до взаимност ;))
цитирай
9. alhimik1 - "събирам по някой търкулк...
24.10.2009 23:41
"събирам по някой търкулко"...)))))))))))...и аз, Дора Г...те "обират" лошата енергия, търкулковците, мило мургаво момиче...
даа, приятелко любезна, /шегувка/ по Уффф..;;...
Октомври месец е независим...между Есента и Зимата...равноденствието, знаеш...лека нощ.;))
цитирай
10. ufff - И аз
25.10.2009 05:49
се вкрючих наум в стрелбата.
Отстреляла съм си няколко камъка и пейки, пък нарочно улучих звънчето пред една порта. Че като се люлнаааа...
)
цитирай
11. sestra - Чудно е как думите сближават,
25.10.2009 13:02
скъпият ми октомври и твоя прекрасен текст!
цитирай
12. martiniki - ...
25.10.2009 16:17
alhimik1 - през есента се обграждам с кестени, дано освен отрицателната енергия "обират" и боята

Танюш, снайперистка - bellаджийка - призвънна ми тук ;)

sestra, видях че сме сближени и чрез името на кучето ти ;)
цитирай
13. eola - малки кестеняви...
26.10.2009 14:14
терористи по клавиатурата. :)
есенни са димитровчетата, кацнали в чаша
сбръчканите кестени по лавиците
нападалите листа по балкона...
цитирай
14. martiniki - ...
26.10.2009 21:00
те по клавиатурата са толкова прилични и кротички, но много се сбръчкаха откак ги сложих, има месец

нямам листа по балкона - освен от бегонията, ама тя ръси увяхнал цвят по-скоро :))

а днес вече с хризантеми във вазата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5775868
Постинги: 1125
Коментари: 15468
Гласове: 55650
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031