Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2011 11:14 - Едно любимо занимание
Автор: martiniki Категория: Хоби   
Прочетен: 37153 Коментари: 65 Гласове:
67

Последна промяна: 02.02.2012 15:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Каня се от известно време да покажа няколко рисувани шишета. Писани стъкла. Запалих се преди седем години, почти успоредно с прописването наново. Първо си купих лакове, такива - за маникюр, една приятелка ме светна,че добре се рисува с тях по стъкло. След това вече си намерих оригинални четки, бои, контури за стъкло и когато имах добра бутилка под ръка - доставях си това удоволствие да я изпиша, след това да я напълня и подаря. Обикновено пиша няколко редчета на "гърба", в момента ми хрумват и ги нямам запазени, напечатани. Според сюжета на рисунката, според момента на думите:)

image

половината от тези на снимката вече не са на полицата, малко съжалявам, че не съм снимала повече шишета, изобщо не ми е идвало наум...поне стотина съм нарисувала за приятели

Счупих преди време една бутилка "Четири сезона" , беше правоъгълна и така можех на всяка стеничка да нарисувам - напиша сезон, строши се на едно събиране и още ми е криво, че не я подарих тогава. Ще си намеря подходяща четиристенна бутилка и ще я нарисувам отново...

Сега полицата на писаните стъкла изглежда така :

image

Картините на стената отзад са на Катя Стратиева - prashinka


Най-трудно ми е да се сдобивам с шишета...тук е момента да препоръчам вино, което опитах снощи "Kaya" - розе от Южна Африка, наистина беше чудесна глътка, разстла се по небцето букет от аромати. Бутилката му не е кой знае колко красива, но ще я изпиша с радост. Най-обичам  да шаря сините шишета от пещерска мускатова, чудесно изглеждат нарисувани, но само с три съм се сдобила досега и вече са приютени някъде...

image

Тук съм качила снимата на още една бутилка, от съвсем първите нарисувани, и малък августовски репортаж.


24.08.

Добавям линкове към две истории на рисувани от мен бутилки - прекрасни истории! Благодаря, tili! Благодаря, Mirandolina!


tili.blog.bg/drugi/2011/02/19/neptunova-poshta.689652




mirandolina.blog.bg/izkustvo/2011/08/24/ot-zlatnite-ryce-na-martiniki-ili.807420





Тагове:   бутилка,   стъкло,   рисуване,


Гласувай:
67



1. stela50 - Харесвам рисунките въпху стъкло ,
18.08.2011 12:09
мисля ,че имам постинг ,или просто винаги съм искала да направя ...
Впечатли ме с това красиво хоби , Марти ... Много хубаво изписани бутилки .
Страхотна си !
Поздрави !
цитирай
2. elidea - Прекрасни са!
18.08.2011 12:11
Усещането да подариш такова красиво изписано шише е невероятно, както и глътката, която ще напомня за теб :)
цитирай
3. tili - Привет от една изрисувана бутилка
18.08.2011 13:08
на камината ми:))) Стои си там и се кипри с букет тазгодишни треволяци.
Тук видях едни идеи с краклета. Опитай - ти ще направиш по-хубави:)
http://hobbystore.piczo.com/galery_students?cr=5&linkvar=000044
цитирай
4. yotovava - И аз бих опитала, но както при теб и при мен бутилките са проблем :))))))))))))))))))))
18.08.2011 13:09
Поздрави

Валя
цитирай
5. sestra - И аз съм се занимавала :)
18.08.2011 13:11
работа за търсене и вдъхновение, използвах дори сухи листа, канап и разни други материали с лепило. А и пъпеш и синьо сирене - ще ми е хубаво и ново, както ги обичам като теб, Дора :)
цитирай
6. monna1 - Здравей, Марти!
18.08.2011 13:29
Добре си се сетила, но аз съм виждала такива рисувани бутилки в СБХ и други арт магазинчета, които се продават като сувенири..
На матирани шишета или стъкла ще изглеждат най-добре, може би?!:)
А има и бои за стъкло, с които рисуват витражите.
Оригинална идея... Напомни ми за парфюм "Кензо" - маковете
цитирай
7. scarlety - Ама,че
18.08.2011 14:06
интересно хоби,Марти:))) Приятно е да създаваш нещо красиво,независимо дали ти ще си го гледаш или ще го подариш на приятели:)) Синьо сирене и бутилка бяло вино със сини рози....ммм хареса ми комбинацията!
Поздрави!
цитирай
8. анонимен - Близо до дома ми има цветарски магазин, където една симпатична жена рисува и продава : )...
18.08.2011 14:53
За сватби, тържества и разни други поводи!
Много е хубаво да създадеш повече красота и празничност!
И най-важното - да знаеш как да го направиш!
Поздрави, Марти!
цитирай
9. анонимен - № 8 съм аз - Никодима!
18.08.2011 14:54
Незнайно защо излязох анонимна...
цитирай
10. compassion - Много красота си създала, Марти!
18.08.2011 15:47
Прекрасна идея. И аз ще опитам. Това наистина е оригинален подарък.
Поздрав!
цитирай
11. martiniki - stela50, elidea, tili, yotovava, sestra - поздрави!
18.08.2011 17:15
stela50 - да, много харесвам витражите, рисуваното стъкло винаги ми е харесвало; всъщност бутилките, които снимах днес са тези, които не съм намерила достатъчно хубави, за да подаря, един вид недоизкусурените и съм ги събрала като малка армия от стъклени войничета, изпаднали от образцовия полк ;)


Дея, за теб съм решила какво да направя и много ми се ще все някой ден да се видим, за да ти го дам:)
( след два "сакътлъка" с пощенски пратки вече не смея да пращам така безотговорно, свидят ми се:)

tili, много се радвам, че стигна до твоята камина тази бутилка след всичките си пътешествия, присъствия на разни големи събития и други перипетии, богата биография натрупа:)
надничам вече от година из тези блогове, Мария Донева доста ме запали по декупажа, подари ми прекрасна кутийка и аз дори се опитах с една дървена чашка, която украсих, но с бутилки още не съм пробвала - само разглежда и цъкам с език ( завистливо;)


Валя, трудно се намират - понякога питам в заведенията, където ходим, но хубавите бутилки не им се дават, рядко съм си изпросвала по някоя матирана или с по интересна форма


sestrа - чудесно е, че пробваш разни украси -опитвала съм и с мидички и цветен пясък, една приятелка ми прати, и доколкото си спомням украсих една бутилка за нея:)

Благодаря ви!
цитирай
12. martiniki - monna1, scarlety, никодима, compassion - поздрави!
18.08.2011 17:35
Мона, здравей! И аз съм виждала, че продават рисувани бутилки - мноого красиви, намерих сайтове с цели галерии, истински професионално нарисувани:) Даже си купих една от благотворителен базар:)

За матираните си абсолютно права, по-красиво се получава - търся ги, има една "Кехлибарена ракия" в такава бутилка и други по-луксозни питиета в тъмни матирани стъкла - рядко ми попадат и много ги ценя:)


scarlety - интересно е, харесва ми, отпускам с това, благодаря ти, че си надникнала и във вътрешната стаичка:)



Никодима - да, и тук има галерии, където са изложени и се продават, аз ги шаря така аматьорски и само съм подарявала, но задължително пълни, това, че се занимаваме с лозя и производните им ме улеснява;)


Руми, пробвай, виждала съм красивите букети, които си правила с есенни листа - отдава ти се!:)

Благодаря
цитирай
13. georgibogdanow - Интересно и красиво хоби, браво. ...
18.08.2011 17:57
Интересно и красиво хоби, браво. Справяш се чудесно! Поздрави :)
цитирай
14. inel379 - Интересното, различното и оригиналното винаги са ме привличали!
18.08.2011 18:03
Идеята ти е страхотна, Мartiniki!
Гледката на твоите бутилки създава не само празнично настроение, но и атмосфера на интимен уют. Подобен подарък, освен че е изключително нестандартен, е и специален жест към човека, за когото е предназначен. Нещо, което той не само няма да забрави, но и ще се сеща непрекъснато за него, тъй като ще е щастлив да го ползува по предназначение и едновременно с това като украса. Всеки поглед към шишето с тази изящна художествена изработка ще му говори за нейния автор и топлото му приятелско отношение. Ще кара сърцето да трепва и сигурно усмивка ще огрява лицето му.
В динамиката на ежедневието, обрано откъм време за душата, това е нещо наистина вълнуващо! Радост истинска и неподправена за двете страни!
Вълшебна вечер за теб!:)
цитирай
15. анонимен - имам си една от тези рисувани бутилчици!
18.08.2011 20:50
и си обещах - тая година пак ще скъта от шипковото ми вино, че да хлътва погледът в мистериалното (хем 'мистериално' с /все/възможни смислови и емотивни антагонизми на съдържимото си, знаеш :)), мъничко преди глътката...

ценна ми е, та не можех да не кажа отново: благодаря,
и поздрави, Мартичка!

В. С.


цитирай
16. martiniki - georgibogdanow, inel379 - :))
18.08.2011 21:07



georgibogdanow - благодаря!
не винаги ми се получават от раз, но пък не ми липсва желание, само боичките свършват бързичко:)




inel379 - благодаря сърдечно!Толкова добри думи, и е точно така - винаги се радвам щом някой ми се обади и каже - поглеждам бутилката и се сещам за теб,имам и такива приятели:)
ако минаваш през Стара Загора ми се обади :)
цитирай
17. martiniki - ей, здравеей! изненада ме, В.С.
18.08.2011 21:11
анонимен написа:
и си обещах - тая година пак ще скъта от шипковото ми вино, че да хлътва погледът в мистериалното (хем 'мистериално' с /все/възможни смислови и емотивни антагонизми на съдържимото си, знаеш :)), мъничко преди глътката...

ценна ми е, та не можех да не кажа отново: благодаря,
и поздрави, Мартичка!

В. С.




специално копирам коментара ти, известно време изчезваха безследно коментарите от анонимни, оставам с впечатление, че имаше ефект -вече не ми оставят такива

знам кое е твоето и го свързвам с една приятна вечер, която помня с подробности:)
чудесно е, че приютява шипково вино, много поетично

знаеш ли, че ми се прави истинско вино от глухарчета и някой ден ще пробвам...обичам да ги рисувам по бутилките:)
цитирай
18. kaprizna - Много ми харесаха!
18.08.2011 21:42
Поздрави и от мен!
цитирай
19. esen - Една от тези невероятни бутилки
18.08.2011 21:46
е скъп спомен за мен! Благодаря ти за уникалния и незаменим подарък!!!
цитирай
20. indi - И аз си пазя една!:)
18.08.2011 22:07
С малиновочервени рози със златни контури.:)По- точно следя опазването й,защото нашите са я обсебили и независимо дали домашно(вино,или ракия),дали купено, постоянно се пресипва в нея и е в постоянна употреба.:) Аз мислех така като сувенир да я държа, ама...не ми се ще да им троша хатъра и развалям детинщините, пък и може би по- добре е така..:)Благодаря ти за нея!:)
Това е не просто хоби, а балсам и отмора за душата! Много обичам и аз да рисувам бутилки,чинии,бурканчета тумбести разни...И до едно ги подарявам на приятели и близки.Миналата година намерих на вилата три много интересни бутилки.Едната изрисувах цялата и подарих, а другите чакат..:)Аз обикновено по- малки бутилки правя, като и точица ненарисувана не оставям:)Като сувенири. Лепя им и разни камъчета, пайети,ориз,конци и какво ли не.Много интересни стават!Всичките са ти хубави! Много ми харесаха глухарчетата!А пък ако и направиш някой път вино от глухарчета, в такава бутилка, ще е направо върха!:)
Интересна е рецептата за пъпеша със синьото сирене! Аз обичам сладко- солените вкусове и сигурна ще ми хареса...Ще пробвам!:)
Отново много хубав, много отморяващ и усмихващ постинг! Като едно виртуално магазинно предаване като На кафе с Гала..:) "На вино с глухарчета" с Марта...Страхотно!:)
цитирай
21. martiniki - kaprizna, esen, indi - ранните ми поздрави :)
19.08.2011 07:07
kaprizna - радвам се!


esen - Злате, вярно! От първите бутилки беше, още 2006, лятото, като пътувахме до Бургас - пак страхотно преживяване:)сега като си мисля, не са стотина изписаните, поне двеста са. Беше ми правило на всяка премиера на която съм била, за всяка книжка на приятел, при ходене някъде с литературен повод, за хората, с които се запознах край писането и после се виждахме и на живо :) Благодаря, че я пазиш:)




Стеф - така ме нахили! О, колко съм доволна! Ползвате я непрестанно - значи скоро ще се изтърка, но няма страшно! От година някъде се пробвам с глухарчета, твоята е от периода на розите, значи...а съвсем в началото предимно гроздове им рисувах, така де - тематично! Не знаех за твоето занимание - съвсем ти отива това разкрасяване на предмети от бита:) И непременно искам едно от твоите сувенирчета! Моля:)

Вино от глухарчета - не е невъзможно, само дето голямо бране трябва да падне. Не си падам по фейсбук, но за такава идеална цел - там ако се създаде група със зададен ден за повсеместно бране на глухарчета - може и да излезе повечко винце( при наличие на сериозни берачи)!
цитирай
22. erato7 - Чудесно разтоварващо хоби си имаш, ...
19.08.2011 07:28
Чудесно разтоварващо хоби си имаш, Марти! Много са красиви бутилките, които си изрисувала!
цитирай
23. ckarlet - Много интересно, Мartiniki! ...
19.08.2011 07:44
Много интересно, Мartiniki!
Поздрави!
цитирай
24. kite333 - Прекрасни са !
19.08.2011 08:36
Ако можех бих ти ги снимала аз ,че така леко омазани не се вижда колко са хубави :))
За мен тъмните в златно :)
цитирай
25. martiniki - erato7, ckarlet, kite333 - привет!
19.08.2011 08:46
erato7 - да, доставя ми радост, в големите магазини зяпам по щандовете с алкохол и виждам само бутилките, изобщо така ги класирам, по бутилката... има такива прелести за шарене, само дето не му излиза сметката;)



ckarlet - интересно е, и вече лесно и приятно:)



kite333 - толкова може - за снимането, а за рисуването - може повече - показаните (тия дето съм струпала на полицата) не са от най-хубавите ми постижения, знаеш ли колко хубаво става злато върху синьо стъкло, или на матирано тъмно - нощно небе:)
цитирай
26. giminibilibob - Прекрасни са,
19.08.2011 09:04
с много настроение и живот!
Хубав петък, Мартиники и успешни открития на вдъхновяващи шишета!
цитирай
27. megg - Едно нарисувано със сини рози шише ...
19.08.2011 09:08
Парче синьо сирене и усещането, че си дете на небето! Хубаво е такова спиране, Марти! Писаните ти стъкла са чудни, нарисувани с цветове и с думи!
Хей, Мартиники, а имаш ли шише от Мартини?! :)))
цитирай
28. martiniki - giminibilibob - благодаря ти, Джими!
19.08.2011 09:11
един приятел ми донесе чудесни шишета преди време, мен такива неща ме радват, луда работа, освен бутилките ми подари и първите бои за стъкло, още имам от тях един-два цвята, а друга една много добра приятелка и фея ми прати четки и контури - естествено не им останах длъжна:)

поздрави!
цитирай
29. martiniki - megg - поздрави с благодаря!
19.08.2011 09:14
да, дете на небето, на морето...изобщо - дете бе:)


не, май нямам точно от мартини изрисувано:)
цитирай
30. makont - Красиви са,
19.08.2011 10:07
и най-важното, това ти доставя удоволствие, а и носи радост, като ги подаряваш. Направо си е съвършенство. Три в едно. Усмивки, Мартиники!
цитирай
31. bovari - "бутилки с минало"
19.08.2011 10:22
всяка бутилка има минало, но както е видно, някои имат и бъдеще:)
и то какво!
да те вземе някой човек с душа и сърце и да остави следи по теб, да заживееш отново и ....да намериш отново нови светове
искам и аз такава бутилка, работите ли по поръчка, Марта?:)


цитирай
32. magnoliya - Красота!
19.08.2011 11:38
Каква красота създаваш!
Всички бутилки за рисувани с много любов, затова са толкова красиви!
Поздрави за постинга, приятно ми беше тук!
цитирай
33. indi - О, да!
19.08.2011 13:16
Непременно ще имаш и ти една моя бутилчица!Само здраве да е!Дори знам какво ще й закача-една дрънкулчица..:) Бяха ми две- едната на шишенцето на Жени, другата ще е за теб.Голям кеф е тая занимавка!Преди време ,в детската градина бяха докарали мед в едни тумбести бурканчета..И сега ги има.Шефката ми събра всичките и ми ги даде, та направих вазички на кой ли не..:)Има много хубави стъкла и човек само време и въображение да има, големи красоти може да сътвори!
Във фейсбук и аз не се заседявам, честно казано..Но бих се включила с кеф в една бригада за глухарчета!:) Пък и то не е речено бъчви да се правят- ей така- за кеф и разкош само!:)
цитирай
34. martiniki - makont , bovari, magnoliya - привет!
19.08.2011 13:53
makont - каквото и да прави човек, важното е да е от сърце, да влага себе си:) така се получават нещата и наистина носят положителна сила:) Усмивки!


bovari - такава работа, в служба на изкуството и виното, и изкуството;))с радост ще нашаря една за теб, ако имаш нещо специално предвид ми пиши какво (обаче за изпращането не знам, струва ми се, че си доста далече, но ако имате път към морето или някъде по нашия край...;)


magnoliya - благодаря, благодаря! твоите цветя са още по-голяма красота:)
цитирай
35. martiniki - indi - Стеф, трябва тук да ударя един печат ( обещано);))))
19.08.2011 14:36
меченцето от теб е над главата ми, Татяна много го харесва, искала и тя да има такова отличително мече:)
дано имаме поводи, да сме здрави и да се срещаме така, по пътя;)

вземи снимай поне тези, които сега правиш; ей така, за архив, пък и ще си припомняш къде е отишло, кога...

знам, че започнах да рисувам глухарчета, за да омагьосам вътре виното, което наливам и то да се вземе за такова - първата бутилка, на която има нарисувани три такива я пазя ;)
цитирай
36. zvezdichka - Радвам се
19.08.2011 16:00
за това, което правиш, защото е много красиво! Защо не опиташ да разкрасиш и някои стъклени вазички, ще им вдъхнеш нов живот и стъклени чаши може също. Поздрави и нови творчески вдъхновения ти желая!

/п.п. ако ти идвам на гости ще знам какво ти трябва за подарък, само дето не сме много по пиенето :) /
цитирай
37. martiniki - zvezdichka - аз и хляб меся, Цане,
19.08.2011 16:17
само дето не съм го докарвала толкова красив, като твоите слънца
Виж чаши и вази вече съм рисувала, само една ми е останала в къщи за употреба от тях, от години я ползваме и още има варак тук-там:)

идвате ли на гости - вино се намира, от вас някое празно шише, случайно ;)
цитирай
38. mirandolina - Dore :)))
19.08.2011 19:43
pozdraqvi ot Pomorie...:)))
Izvinqwam se za latinicata...:))) Morski soleni celuvki ot men i MORETO.:))) Imam da ti razkazvam kakvo se slu4i s tvoeto risuwano 6i6e ot pelin.....no kato se pribera u doma.:)))
S pozdrav Lidiq
цитирай
39. martiniki - mirandolina - ей, здравей,
19.08.2011 19:47
колко приятна изненада, с дъх на море! искам и аз!

Чакам значи случката

Погали морето по гръбчето;) Поздрави
цитирай
40. indi - :))
20.08.2011 14:13
Печатай!:))И здрави да сме само!:)А Татянка ,като носеща генетично отличителността на майка си, неизменно ще има своя знак за това!:)
А аз тайно се надявам на чашка омагьосано вино в бутилка със златни глухарчета!:)
цитирай
41. katyia - Martaaaa, kakva krasota tvorish! Boje kolko sa hubavi i nishto da ne spomenesh do sega.
20.08.2011 17:30
Ta ti si napravo hudojnik. Ako gi predlagash i za prodajba - kazvai vednaga kolko struva i az sum ti klientka. Tolkova sa originalni, unikalni i bih pritejavala takiva s ogromno udovolstvie. Pozdravi.
цитирай
42. idealist - Поздравления
20.08.2011 18:11
за хобито Ви, красиви са много! :)
цитирай
43. kostadinovd - Поздрави за красотата която създаваш !
20.08.2011 19:18
Опитай и върху други съдове.
цитирай
44. martiniki - katyia - не съм бе, Кате - ни поетеса, ни художник, шаря си просто - драски и шарки един вид:)
20.08.2011 20:21
Не бях показвала бутилки, защото не смятам, че са нещо особено - какви красоти има из мрежата, само се дивя и възхищавам. Но пък тия дни нещо се разрисувах пак и щракнах една снимка на останалите през годините бутилки - тези, които не съм подарила, има и няколко нови вече, от последната седмица.

Не съм продавала досега, само подаръци с повод,за приятели и близки; щом ти харесват, ще имаш:)
цитирай
45. martiniki - idealist - поздрави!
20.08.2011 20:21
Благодаря Ви!
цитирай
46. martiniki - kostadinovd - благодаря!
20.08.2011 20:25
Вчера минах през магазин за художници тук, предложиха ми едни акрилни бои, които не искали след това допълнителна обработка, без печене, не съм работила с такива, сега се разтърсих из мрежата и чета)
цитирай
47. katyia - Marta, iskammmmmmmmmmmmmmmm, kazvai-koga i kude, az na tebe buketche, ti na
20.08.2011 22:24
mene krasota-shishe :)
цитирай
48. compassion - Нарисувах ги
21.08.2011 14:34
но да ги показвам ли? Някак се чувствам като, когато бях дете, нарисувало "зиляво животну" и баба ме питаше какво е, а аз се чудех как такава стара жена още не знае "тези работи".
цитирай
49. martiniki - "зиляво животну"
21.08.2011 14:40
:))))
зелено и лилаво ли е това? или ЗИЛ у ляво

що да не ги покажеш - може да е нов вид холандски модернизъм - бутилков;))
цитирай
50. blagovestie - Ама страхотни са!
21.08.2011 18:10
Поздрави :))
цитирай
51. martito - Страхотно заниманийце си имаш:...
21.08.2011 20:00
Страхотно заниманийце си имаш:)))))) Моето ... май и любимо се оказва рисуването по стените...:)))))))))))
цитирай
52. martiniki - blagovestie, martito - благодаря!
21.08.2011 20:13
Да ви е лятно приятно!

Мартито - аа, по стените си е за големи майстори...онези дето са рисували стенописите;))
цитирай
53. kosara2008 - щастливо усмихват и топлят твоите писани подаръци...стана ми мило и
22.08.2011 15:03
едно такова по -приятелски уютно...тенкс,

вълшебствай и мнооого обич за теб!
цитирай
54. martiniki - kosara2008 - благодаря!
23.08.2011 07:47
И за теб - изобилно щастливо и красиво лято!
цитирай
55. aqualia - Още един талант!!!
23.08.2011 09:33
Най-хубавото е, че щедростта ти е извор на вдъхновение за другите!
цитирай
56. martiniki - aqualia
24.08.2011 06:55
Благодаря ти за твоята щедрост! Вдъхновение и радост за теб!
цитирай
57. meiia - Рдавам се
24.08.2011 12:10
че и аз имам от тях!:)
цитирай
58. martiniki - о, колко хубаво!
24.08.2011 17:27
и аз очаквам някоя твоя творба, знам че рисуваш и си траеш;)
цитирай
59. ufff - Супер!
29.08.2011 10:40
Хо-хо! Отидох да си надзърна моите бутилки - спомен от теб. Не знам кога си успяла да ме снабдиш с цели три. В едната има орехов ликьор - от мама, макар че не сещам някой вкъщи да пие такова нещо. В другата някой от домашните е налял ракия. Третата (с квадратна глава като моята) е празна отдавна (пак като моята глава). Украсена е със златни рози с дълги дръжки (без бодли) и от едната страна пише:
Жуми
Жарава в
Жълтоокото
Желиране
)))))
а от другата се мъдри "Романтика от ром, роман и антика".
Би-жу!
Какво да налея вътре?

цитирай
60. martiniki - ха! три значи, щото си ми скъпа дружка:) де я измисли тази квадратна форма - за главата
29.08.2011 19:13
ВЕрно, че бях писала това по бутилка за теб преди един голям черпак време;)

Предлагам да се напълни с жълт желиран ром - значи лимони, лимони, захар, ром и стои докато стане ;)))
а може и с романи да я напълниш (говориш каквото имаш да кажеш на уше (на гърло де) на шишето - и ето ти роман в бутилка;) или една фуния и сипваш пясък - сиреч - антики
цитирай
61. shtaparov - Много интересно и занимателно
30.08.2011 10:31
Много интересно и занимателно! Тук може да се добавят също плуващи рибки,летящи птички,морски
кончета,лъвчета от Българския герб,друга хералдическа символика и т.н.,и пак ще е добре!
цитирай
62. martiniki - shtaparov
31.08.2011 09:23
може, всичко може, според възможностите - виждала съм, че използват шаблони, не съм пробвала така, а инак и море съм рисувала и планина, дървета и птици - колкото може:)
цитирай
63. анонимен - Interesting, thanks
07.09.2011 12:24
I obtained excellent information from the weblog
цитирай
64. sande - Поздрави, Мартиники и хубав октомври!
01.10.2011 07:42
Хобитото ти е много хубаво и занимателно, то е някакъв вид поезия, поетични мотиви върху стъкло.

Тук наблизо, в Невестино, имам приятел, пенсиониран учител по рисуване. Той рисува върху керемиди, а също и върху речни камъни. Много красиви мотиви - стари черкви, стари мостове, животни, риби, цветя.Аз съм му един от постоянните клиенти-
цитирай
65. martiniki - sande - благодаря, и на теб - добър октомври!
02.10.2011 10:41
Имам си такива моменти в които обичам да рисувам и пиша по стъкло.

Виждала съм изписани керемиди - с икони, а предполагам са красиви със стари къщи, черкви, мостове...
Върху камък съм рисувала, върху мънички камъчета, от морето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5776878
Постинги: 1125
Коментари: 15470
Гласове: 55655
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031