Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2015 19:44 - Иронията като арония и iron
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 9962 Коментари: 15 Гласове:
18

Последна промяна: 23.01.2015 12:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Празниците се проточват толкова дълги, че почти успявам да се отегча...Да се уморя, да не ми се празнува. Гледам филми, готвя, слагам - дигам маси, ходим по гости, пак по маси, масова е тая дейност по празниците, отново у дома пера, чистя,  мия чинии и прочее битовизми...гледам филми - това е рядко, а да изгледам цял филм почти не се случва. Случи ми се днес, но по ред.
Миналата година посрещнахме Новата на площада в Бургас. Беше чудесно, празнично и различно. Тази година, като застудя така полярно, за малко да си помисля, че ще ми се размине - Бургас по Нова година. Това си ми беше като тайна мечта...Гледах снимки на украсения предпразничен град, подсмърчах и тихичко въздишах...Вятърът, който вилнееше на 31-и, за малко да ме откаже да тръгнем. Викам си, и да не завали сняг, ще ни отвее мини колицата по магистралата, ако не край Сливен -край Карнобат.  Пък токът взе, че спря точно като бях на края на приготовления, вече се смрачаваше, обаче тръгнахме...Беше тъмно, беше адски студено, беше празно и пусто, и беше адски готино. Такъв бургаски, роден и красив мраз!  Не съм вярвала, че ще обикаляме центъра при минус 11 градуса, обаче пообиколихме :

image


image



image

сцената и около нея в десет и нещо още беше празна, но беше празнично, да, и още как празнично 

image
image image







image


image
image 

  image


image
 


Беше си едно страхотно преживяване, па макар и да не останахме за концерта. Едночасовата разходка в празничната прегръдка на мразовития град ми подейства освежаващо и проясняващо.

А днес гледах един от любимите си филми, може би любимият ми новогодишен филм за всички времена, а имено ""Ирония на съдбата". Е, за пореден път се уверих - няма такъв филм. Историята, героите, песните, текстовете, актьорите... Трансформацията на Женя Лукашин и превръщането му в самоуверен и дори нагъл индивид ме изпълва с едни мехурчета...Възторжена като чаша шампанско ме кара да се чувствам този филм. колкото и пъти да съм го гледала, винаги плача, смея се, пукам мехурчета и немея от възторг. Препоръчвам горещо! Истински филм - празник....А иронията е нещо като студа в новогодишната нощ, прави те железен, отрезвява те, учи те да погледнеш с един оскрежен поглед, със снежинки по миглите и светът е в една красива рамка. Иронията е като сок от арония, здравословна и тъмнолилава...А любовта преобразява всичко и може да направи най-топла и най-мразовитата нощ. Най-смислен и най-безсмисления живот. Изобщо с ирония да наченем и да продължим с любов. Честита Нова година!



vbox7.com/emb/external.php



vbox7.com/play:fb8ec1e409



Гласувай:
18



1. rummi - направо ми се прииска
02.01.2015 20:02
и аз да съм била там. да ти е честита Новата!
цитирай
2. donchevav - Я спросил у ясеня где моя любимая, ...
02.01.2015 20:55
Я спросил у ясеня
где моя любимая,
ясен не ответил мне,
качая головой...
Прекрасен филм, присъединявам се! А иронията като арония...ха-ха, направо като Фервекс" действа, съгласна съм с тебе!:)))))) И за Бургас също ще се съглася, че е най-красивата БГ дестинация по празниците, особено за Нова година /аз щях да съм ти комшийка в Несебър, но се отказахме - вие сте излезли по-упорити:)))/.
И в крайна сметка: Да ни е честита Новата 2015 година! На тебе и на близките ти, мила Марти, да донесе много здраве и щастие, много обич и сговор, успех и късмет! Да превръща всяко зло в добро, всяка ирония - в арония!:))))) Прегръдка!
цитирай
3. distrelets - Усмихна ме и ме настрои празнично :)))))
02.01.2015 21:09
Не, че не съм в празнично настроение, но малко се затворих тези дни, поради не една причини... Но пък тези Бургаски светлини ме освежиха и запалиха светлини и в очите ми, Марти ! Разпознах се и в лекото отегчение от чиниите и масите. А за филма - ще си го сваля от нета и ще го гледам. Леле, от кога не съм го гледала, а нямаше насищане на този филм!!!! И да не забравя : Честита Нова 2015 год. - МНОГО ЗДРАВЕ, РАДОСТ И СВЕТЛИНИ В ЖИВОТА ТИ!
цитирай
4. martiniki - rummi - и на мен така
02.01.2015 22:02
ми се беше приискало, че ми стискаха вече и чепикът и шапката;)) За много години!
цитирай
5. martiniki - donchevav - да, Вени,
02.01.2015 22:08
тази песен ми беше любимата от филма, докато не прехвърлих възрастта на Брилска...после ми стана любима - Если у вас нету тети - Думайте сами, решайте сами, иметь или не иметь...
Преди време съм се пробвала да превеждам всички текстове на песните от филма, но само този съм си одобрила и публикувала в поетичния си блог, някак най-ми се връзва с иронията;)


http://marrta.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/17/ako-si-niamate-lelia.922555

Здрава и успешна, иронична и честна, Вени!


цитирай
6. martiniki - distrelets - много се радвам, че съм ти причинила усмивка:))
02.01.2015 22:13
Ужасно харесвам този филм. Поне отпреди 20 години го гледам, присещам се напоследък все по новогодшните празници, както и днес се случи. Открих го на пет части с много добро качество във vbox7, прибавила съм линковете към първите две:)

И за теб - здрава и щастлива Новата година! :)
цитирай
7. paciencia - Честита Нова година!
03.01.2015 00:30
Съпреживях разходката ти и ти завидях! Ех, как си обичам това нашенско леденостудено, леденокрасиво, неповторимо! И как те разбирам, че ти е било адски хубаво в този красив мразовит Бургас!
Много ирония и любов, Марти, през Новата година!
Забравила съм филма, но ме заинтригува и ще го гледам. Щастлива да е Новата година за теб и близките ти:)
цитирай
8. martiniki - За много години! Благодаря ти! Щастлива Нова година!
03.01.2015 09:51
Живея 20 години извън града на сърцето си и всяка възможност за пътуване, за мръдване е на изток...установих, че и студът бургаски, колкото и да е същия като тукашния, е един по уютен, роден, драг:))
цитирай
9. elidea - Още веднъж - Честита Нова година!
03.01.2015 10:24
Много море, много Бургас, много дълги пътища, много щастие!
Прегръщам те!
цитирай
10. megg - Доста серт си беше
03.01.2015 17:38
крайморският мраз, направо да му се неначудиш! Обаче, както казваш, красив! И ние най - героично го хванахме за ръце и тропнахме едно ( Само едно! ) новогодишно хоро под звездите. :)
Честита, здрава, добра и красива, в обич и сбъднатост Нова година, Марти! Бъди щастлива!
Филмът е много хубав, бях го позабравила, обаче песента веднага ме намери.

цитирай
11. martiniki - elidea - за много години, Ели! Благодаря ти за пожеланията!
05.01.2015 07:14
И на теб най и повече от всичко близко на сърцето ти! Здрава да си и да се радваш! Прегръщам те!:)
цитирай
12. martiniki - megg - красив и още как, Меги, някак топъл мраз;)
05.01.2015 07:18
Един час успяхме да устоим, в 23 се прибрахме и гледахме концерта по ТВ, а вие врно сте герои щом и хорце сте тропнали:)
Благодаря! Здрава, добра и щастлива да е и за вас Новата година!
цитирай
13. stela50 - За много години, Марти ! Здрави, обични, различни...
05.01.2015 13:45
Светлина грее в снимките, празничност... и топлота...
Разходих се, видях, усетих... разбрах - и ми стана
някак особено морско вълнуващо, нежно споменно.
Всичко добро през Новата 2015-та за теб и скъпите
на сърцето ти !
цитирай
14. martiniki - stela50 - за много години, Таня!
05.01.2015 18:12
Здраве, мир и любов за теб и твоите близки! Добра година за вас!
цитирай
15. elineli - На многая лета, Небесност!
05.01.2015 20:52
Здраве и в студ, и в плажни дни ти пожелавам:)
Ако беше останала можеше и се срещнем - на мен ми беше площаден прощъпулник - леденичък, но веселушки :)
цитирай
16. martiniki - elineli - за много години, НебЕли!
06.01.2015 14:30
И за теб - здрава и добра, силна и обичлива година! Разминали сме се, но живот и здраве! До :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5807102
Постинги: 1126
Коментари: 15478
Гласове: 55716
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930