Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2012 06:44 - Предварителни люляци, пролетни следи и априлски панаир
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 17239 Коментари: 45 Гласове:
54

Последна промяна: 07.04.2012 20:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Рано им е на люляците още. Април начена, но люлките на люляците са си майски, съвсем гергьовденски. Наглеждам тук един-два храста, които ми идват попътни, но едва са се раззеленили. Затова пък си рисувах люлякоподобни китни картини по бутилка още през февруари. 

image

това би трябвало да е люляков храст, като за през февруари - толкова, и без да се сетя да погледна снимка или картинка, та да е правдоподобен - паметта ми късичка, оскъдна, зимна, и люляците такива едни постнички и дребни

image


от другата страна - маково поле - и то едно нефелничко, шахматно разположено,  но пък слънцето над него щедро се излива, имат шанс до май маковете да живнат;)


image

последната попаднала ми бутилка също на люляците посветих, тъкмо в зимния следобед на първи април я разкрасих:)

image

 Сега като наближава май и запридането на люляците е все по-близо, а на монитора също си закичих люлякова клонка за правдоподобност, се постарах повече - люлякова бутилка като за изложба.  Лакове с люлякови нюанси ми се намират в изобилие. Бутилките са проблем, но колкото-толкова.

image

Вчера на зазоряване самолети чертаеха пролетното небе и изгревът беше още по-тържествен.

image


Люляците още нанкат, но са нацъфтели всякакви джанки, сливки, трънкосливки, някои по-припрени прасковки и бадеми...

image

A и си имаме малък средградски панаир. За първи път инсталиран в началото на пешеходната зона, в началото на април. Панаир по никое време. 

image

виенското колело така и не видях да се завърти досега


Април дойде
с усмивка и сълза,
на сутринта се смееше,
следобед заваля...

Двулик април,
наполовина януари,
добър актьор, превъплатил се в роля,
със зимен шал,
снежинкова наметка
из нея
нарциси,
зюмбюли и лалета.

Тя, Пролетта, е негова изцяло.
Зарива го с цветя до коленете.


imageimage






Гласувай:
54



1. yotovava - Пролетно ми е :))))))))
04.04.2012 07:05
И ми е хубаво.

Поздрави
Валя
цитирай
2. tota - Благодаря, Марти!
04.04.2012 07:43
"Тя, Пролетта, е негова изцяло.
Зарива го с цветя до коленете."

Април е най- красив в края!! Поне тук при нас е така!

Хубав ден!
цитирай
3. martiniki - yotovava - и така трябва:)
04.04.2012 07:47
Нека ти е зюмбюлено настроение!:)
цитирай
4. martiniki - tota - моля, аз ти благодаря!:)
04.04.2012 07:50

Пролетта е спечелена от април и неговите превъплащения, тя е една почитателка и умилостивителка. Суетните мъже (месеците не правят изключение) си умират да ги ухажват и славословят:)
Прекрасен е засега!
цитирай
5. syrmaepon - странно време за панаир наистина,
04.04.2012 09:05
но за децата всяко време е пригодно и за панаир.При възрастните по-бавно се настанява пролетно настроение,може би затова в централната градинка следобед свири духова музика - да повикаме по-бързо да дойде и да ни залее с цветове пролетта.
цитирай
6. martiniki - syrmaepon - тя така или иначе вече се вихри, дори ми се ще да е по-бавно, за да и се насладя:)
04.04.2012 09:15
дъщеря ми доста тежко преживя липсата на последните есенни панаири, явно общината не разрешава вече провеждането им до парка на северния изход на града, та този изневиделечен централен панаир я зарадва и го обяви за тъкмо навременен - ваканционен. Питам се как ще удържа финансово :(
цитирай
7. stela50 - Днес априлското слънце се усмихва приветливо ...
04.04.2012 09:17
Всъщност помня един много дъждовен и студен април ,
но това е друга тема . Впечатлена съм от твоите творби
в лилаво ... Страхотно се получава , свежо , ведро ...
люляково и оригинално . Специални поздрави за
красотата ,която радва и прави от стъкленото шише
чудесен сувенир ...
Светъл и усмихнат ден от мен !
цитирай
8. martiniki - stela50 - благодаря ти, Таня! И тук се очертава светъл и топъл:)
04.04.2012 09:27
Когато имам настроение за рисуване ми е голямо удоволствие да украся някое стъкло. При теб тази сутрин ми хрумна,че не съм рисувала теменужки по бутилка и сега съм решила да направя такава. Нарцисите, които сега са във вазата също заслужават свое шише:)
цитирай
9. shining - Панаирът е повсеместен, но люляците, люляците...
04.04.2012 09:29
В тях ми е надеждата. И в пролетта! Поздрави! :)
цитирай
10. martiniki - shining - повсеместен за съжаление
04.04.2012 09:46
Добре, че е пролетта! И предстоят люляците!

Поздрави
цитирай
11. chinaware - Много ме радват постингите ти,
04.04.2012 11:17
И съм благодарня на онова талантливо бургазлийче / Caribiana /, което преди години ме светна, че Бургас наистина ражда ТВОРЦИ - поети, художници, музиканти...
Така , четейки с огромно удоволствие твоите постинги ме обземат прекрасни , цветни и силни чувства. Първо, представям си дома ти - кацнал нависоко , пъстър и весел , като цветна небесна кула. В който песента на ветровете се смесва с птичите трели. И цветя, цветя наоколо, ала диви, свободни и щастливи. Като шипков храст ...
БЪди здрава, и споделяй. В думи и снимки.
цитирай
12. kasnaprolet9999 - април е ту весел, ту мрачен, защото не е сигурен в чувствата на пролетта:)))
04.04.2012 11:19
Април се пак довлече
и пролетта отвлече,
сватба иска да вдига
и око му не мига:)
Пролетта се гневи
-Бързо мене пусни,
че ми е набола тревата
и е гола още гората.
Птиците идат без страх
и ще станеш за смях,
че откраднал си ме мене
мома малка и зелена.
Недей се така шегувай,
недей с мене флиртувай,
работа ме чака знай,
ти ела при мен след май.
Щом разлисти се гората
и ми зацъфтят цветята,
замирише ли липата,
ще те чакам всред полята
цитирай
13. sande - Ухаещите люляци те обичат и вече нетърпеливо са пристигнали при теб ...
04.04.2012 11:42
А тук във Вердикал - Банкя първи се раззелениха върбите около река Скакля, тревата бърза също, но щъркелите все още се бавят някъде. Сигурно те ще доведат люляците.

Поздрави!
цитирай
14. mariniki - най-красивото пролетно време...люляковото време..
04.04.2012 12:23
очаквам го с нетърпение...обожавам люляк и нарциси...
благодаря ти, мартиники...стопли сърцето ми..
слънчев, априлски поздрав за теб...
цитирай
15. aqualia - Люляците наистина са майски!
04.04.2012 12:28
Събуди ме за тях, обожавам ги!
Мого хубави вази си сътворила...
Правиш вълшебства като Феята на Люляка...

http://www.youtube.com/watch?v=sIDYhBlWlxE&feature=related
цитирай
16. syrmaepon - )))))))) за децата няма лошо време,защото финансовото още не ги е налегнало
04.04.2012 12:32
martiniki написа:
и го обяви за тъкмо навременен - ваканционен. Питам се как ще удържа финансово :(

цитирай
17. indi - :)
04.04.2012 13:26
Още няма люляци и тъдява..Само едни жълти храсти,които незнам как се казват,но много им се радвам..:)Великолепни са бутилките!:)Не за първи път ми прави впечатление,че телепатично ли,как,но мислим някак в една посока..И аз съм приготвила бутилка за люляци..:)) А панаира би бил чудесен.Дано пролетният дух и панаирният дух се намерят и обединят,сигурна съм ,че ще усмихнат града по неподражаем начин.
Истинско удоволствие ми достави с този постинг..Благодаря ти!:)
цитирай
18. kundalini - :)))
04.04.2012 15:37
Благодаря за пролетната настройка!

Аз още обмислям своя "отговор" на маковете, които ми подари:)

Бъди здрава!
цитирай
19. martiniki - chinaware - ти и твоите две прекрасни сподвижнички ме радвате така :)
04.04.2012 18:22
Единственото предимство на високия етаж е панорамата. След повече от 30 години по тези височини ( ~ 45 метра) мога да го твърдя. Освен това изкарах истински късмет с източното изложение, защото от терасата се вижда морето - само на някакви си 180 км. Не знам какво щях да правя, ако не можех да си представя, че е някъде там, при чертата на хоризонта, една синя точица;)
Бъркотията при мен е пълна, но имам и пристъпи на чистене (чисти пристъпи на съвест;)
цитирай
20. martiniki - kasnaprolet9999 - ахаа, това ли било?
04.04.2012 18:26
Значи и е набола тревата?:))) И го праща за зелен хайвер горкият априлий, да я дири през лятото?:)
цитирай
21. martiniki - sande - по-скоро е моя инициатива да са при мен
04.04.2012 18:31
значи аз ги обичам повече:)

Щъркелите тук вече са в пълен състав и може би мътят!:)
цитирай
22. martiniki - mariniki - ами да!
04.04.2012 18:56
И то предстои съвсем скоро! Сигурна съм,че по пловдивските сокаци и из дворовете на старите градски къщи има чудни люляци!
цитирай
23. martiniki - aqualia - здравей люлякова Лия! Лилия:)
04.04.2012 18:58
Видях балерината в лила! Благодаря:)
цитирай
24. martiniki - indi - как се казват, как се кааазват...
04.04.2012 19:02
форзиции се казват!:)) И тук ги има край реката, но тази година закъсняват. Обикновено са нацъфтели още в края на март. Миналата година ги увековечих в едно стихотворение с герой април.

Ахаа, значи люляковата вълна е подела и теб! А бутилката подготвям точно за това естествено изложение. Дори заявих участие вече, пък да видим. Никаква ме няма последните години с конкурсите, но ми бе изрично заявено, че това НЕ Е!
цитирай
25. martiniki - kundalini - благодаря! И ти бъди здрава!
04.04.2012 19:07
Не го мисли! Маковете също бяха старателни. Изложбени;))
цитирай
26. bven - Пролет - май!
04.04.2012 21:31
И люлякови клонки.
Нека е така весело навсякъде, martiniki. Вече люлека ми замириса:)))
цитирай
27. indi - Аааа форзиции,значи...:))
04.04.2012 21:39
Благодаря за информацията!Първи са сякаш,най- нетърпеливи посрещачи на Пролетта..:)
Бутилкова е вълната като цяло..А за люляци се сетих от едни макаронени звездички,които като се налепят и боядисат и подредят,добри люлякови цветове могат да образуват..:)Аз чат-пат се мярвам ей тъй-спонтанно в някой друг конкурс,но просто за удоволствие,.Не си падам по конкурси и аз иначе.А естественото изложение за щастие изобщо не е конкурс,а само удоволствие чиста проба!:)
цитирай
28. monaliza121 - Какви люляци са нацъфтели при теб!
05.04.2012 00:00
Люляковата бутилка няма нужда от люляци, тя сама си е люляк...
Здравей, пролет!
цитирай
29. aqualia - Днес видях едни лилави...
05.04.2012 00:21
...разкошни дървета, отдалеч ми заприличаха на люляци, хипнотизира ме с този постинг, само ги търся с очи, естествено е, че не са, а и не знам как се казват, но са бледолилави и много красиви също... Висяха над една чудна сграда, но бях без фотоапарат. Хубави празници...
цитирай
30. martiniki - bven - дано е!
05.04.2012 06:59
Цветница иде!:)
цитирай
31. martiniki - indi - :)
05.04.2012 07:04
ето ги поминалогодишните -

http://martiniki.blog.bg/photos/6396/original/DSC04183.JPG

Знам ги тези макаронени звездички, представям си как ще се получи. Сполучливо! Чудесно си се сетила!
Каня се от година да пратя. Имам още приятели, които не са се отказали да ме сръчкват и съм им много благодарна
цитирай
32. martiniki - monaliza121 - лилави:)
05.04.2012 07:05
"Люляково"-то за мен е било винаго лилавото, а не бялото. Макар да харесвам и белите люляци, те ми изглеждат вторични и някак небоядисани;))
цитирай
33. martiniki - aqualia -
05.04.2012 07:07
да не са глицинии? Както ми го описа за тях се сетих. Те растат така пълзящо и висят на светлолилави гроздове по огради и стени. Има един храст по маршрута ми тук, надзъртам го. Знам, че съм го снимала. Ще потърся.:)

Това ли е?

http://martiniki.blog.bg/photos/6396/original/DSC01904.jpg
цитирай
34. erato7 - Дорис, при теб винаги е много хуб...
05.04.2012 07:50
Дорис, при теб винаги е много хубаво!
цитирай
35. martiniki - erato7 - грозното не заслужава внимание
05.04.2012 08:52
Все пак човек сам си избира в какъв свят да живее и си го прави, доколкото му стигат силите:)
цитирай
36. iliada - Интересна идея!Красиви са станали ...
05.04.2012 10:28
Интересна идея!Красиви са станали бутилките -пролетни!Поздрави!:)
цитирай
37. makont - Ах, че красота с "цветя до колене" и
05.04.2012 10:45
това виенско колело, не може да не ти вдигне настроението. Много са ти красиви бутилките, Марти, люляците оживяват. Усмивки от мен!
цитирай
38. megg - Щедър е април! :))
05.04.2012 11:58
Днес ... слънчево и цветно, и ухае на младо зеленичко, и небето е чааак до безкрая на пролетното настроение.
Привет, Марти, прибавям си снопче слънце от бутилката ти с макове. И предварителните ти люляци са прелест! Ха дано по - скоро и навън да ухае на люляк и май!
Поздрав! :)
цитирай
39. aqualia - Ами да!!!
05.04.2012 20:01
Същите са, но не знаех, тук си е направо като дърво! Благодаря ти!
цитирай
40. martiniki - iliada - благодаря ти
05.04.2012 21:20
Много ми хареса историята, която си постнала - за жената с нарцисите. Колко е просто и вярно. Ако всеки прави света около себе си красив, ами че то земята ще цъфти и грее.
Красив да е твоят свят, Или!
цитирай
41. martiniki - makont - :)
05.04.2012 21:21
Скоро и на живо! Усмивки!
цитирай
42. martiniki - megg - такъв е засега, от утре се вдъждява, но да не ни пречи на настроението:)
05.04.2012 21:24
Като калейдоскопи са ми дните от началото му, уморително ми е, но пък пълно:)
Не бързам за май. Ако може да го отложа с пет-шест-седем години...

Поздрави!
цитирай
43. martiniki - aqualia - така си и мислех:)
05.04.2012 21:26
Имам и по-хубава снимка. Само на три места в града съм виждала глициния, както храст, така и дърво:)

http://martiniki.blog.bg/photos/6396/original/020520101134.jpg
цитирай
44. tili - Хехе:) И кой има
07.04.2012 14:15
писана бутилка от Майсторицата? Аз! Надух се гордо:))) В моята се кипрят едни сухи треви от лани, ама са красиви.
Привет, Дора!!!
цитирай
45. martiniki - tili - привет, Лили!:)
07.04.2012 20:14
твоята е от детския период;)) наивизъм с пеперуди

Прибавих един поздравителен люляк към теб)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5775834
Постинги: 1125
Коментари: 15468
Гласове: 55650
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031